Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



natasa1980kc

petak, 20.02.2009.

bez komentara

Razmišljam na ovaj način......

Blog je mjesto koje je samo moje..... od svih vas koji ste mi ostavljali komentare mislim da je Marko jedini koji me poznaje...... ispričavam se onima koji ovo čitaju a poznaju me, ja to ne znam.

Blog je mjesto gdje možeš ostaviti trag svog veselja ali i trag svog jada i tuge.....

S druge strane, zašto bih ja vama ovdje jadikovala... na kraju rijetko kome baš cvatu ruže u životu... svi imamo neke svoje probleme, nama veliki a nekom drugom možda mali.....

Tako i ja.... problema preko glave.... i sama sebi se divim kak se super nosim sa svim tim problemima......

Kad pogledam kojih 10-ak godina unatrag, nisam ovakav život priželjkivala za sebe... možda je to karma.... možda me Bog kažnjava za sve gluposti koje sam napravila u životu (a napravila sam ih prilično)..... ne znam...

Možda ne bih ni trebala tražit opravdanje za ovo stanje.... na kraju, svak je krojač svoje sreće.... tako i ja... da si neke stvari nisam dozvolila ne bi sad bila jadna i nesretna... jer danas to jesam.....

Imam ovu svoju malu srećicu imenom Lana i ona mi je svijetlo na kraju tunela...... kad nju pogledam znam da moram ostat jaka i čvrsta ako ne zbog sebe onda zbog nje..... i kad ona primijeti da nisam baš najbolje volje onda mi dođe, da mi pusu u lice i kaže " mama, bude sve u redu".... a to ne bi trebalo biti tako... pa ona još nema ni 4 godine..... tužna sam.....

Već se toliko dugo nosim sa tim problemima za koje mislim da sam "premlada".... i ostajem čvrsta i jaka pred drugima a u sebi se lagano raspadam...

Svakim danom odlazi dio po dio iz mene.... i onda zasja sunce i sve se nekako čini lakšim pa krenem ispočetka...

E sad nema sunca...... nema duge.... nema veselja i nema osmjeha na mom licu.....

Ostala je hladnoća........ praznina.......

- 19:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (6)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Teško je reći...
Prirasli srcu....
marko77kc
malosreche
ribafish.com
moji najmiliji