Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



natasa1980kc

utorak, 16.12.2008.

Čista uživancija.....

Ljudi moji, ja sam na godišnjem.....

Već sam i zaboravila kako je to dobar osjećaj kad se ne moraš buditi u 5 ujutro i onako sa grčem u želucu ići na posao....

Evo, upravo sam sama u kući..... muž radi..... Lana u vrtiću..... a ja sam upravo ispeglala veš....skuhala kavu, zapalila cigaretu i zbilja guštam u to malo vremena šta mi preostaje samo i isključivo za mene.....

Nije mi problem čistit po kući, u tome zbilja uživam.... Sutra su na redu zavjese i prozori pa već od petka se bacam na pečenje suhih kolača za Božić....

Spomenula sam da obožavam Božić...... ali zbilja obožavam...... Možda sam jedna od rijetkih ali ja se držim onih starih običaja slanja čestitki poštom. Istina, tehnologija je uznapredovala i jedna poruka ili telefonski poziv je također lijepa čestitka (lijep je osjećaj kad znaš da te se netko sjeti). Ali meni ta SMS poruka ipak djeluje nekako neosobno..... I sama kad šaljem poruke u ta vremen (Božić, Uskrs) sve je to nekako, ne znam kak da se izrazim.... Ono, u imeniku su mi pa ajd da im pošaljem lijepu čestitku....

A ručno pisane i poštom poslane su mi nekako osobnije... pokazuje da čovjek zbilja razmišlja o tom nekom i odvoji dio svog vremena da napiše čestitku te je odnese na poštu i pošalje...... Meni nitko ne šalje čestitke osim SMS-a... ali kad sam prve godine poslala taj snop čestitki ljudi su bili ugodno iznenađeni, usudim se reći i raznježeni..... bilo im je drago.....


Tak da, dragi moji.... još uvijek imate vremena, pošaljite ručno pisane čestitke svojoj obitelji i prijateljima (bili oni blizu ili daleko) i vidjet ćete da će ljudi iskreno biti dirnuti tom gestom... ne košta mnogo, samo malo vašeg vremena....


Pozdrav svima.....

- 12:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (6)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Teško je reći...
Prirasli srcu....
marko77kc
malosreche
ribafish.com
moji najmiliji