Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



natasa1980kc

ponedjeljak, 01.12.2008.

Predstava....drugi dio.....

da..... ozdravilo mi dijete taman na vrijeme za navedenu predstavu.... i izveli smo se na predstavu...


Bilo nas je ukupno šest..... tri mame i tri curke od cirka 3,5 godina..... bilo je veselo...

Predstava sama za sebe je totalno razočaranje... barem meni... klinci su uživali, ta dva miša su cirkusirala i pjevala i plesala, i njih nije zanimalo o čemu se radi...

No da krenem redom.... gužva neviđena (naime u Koprivnici je jako malo takvih događanja za klince i predstava je bila i više nego rasprodana), smjestimo se nas šest.... u jednom trenu dođe žena na pozornicu i kaže da je mnogo djece ostalo vani te da mi roditelji manju djecu stavimo k sebi u krilo da mogu svi koji su poželjeli vidjet predstavu.....

Ja podivljala,....... zašto smo platili kartu za naše dijete ako ne može samostalno sjedit na svom plaćenom stolcu????????? Dobro, i stavimo svaka svoju klincezu u krilo i krene predstava..... istina, bilo je zgodno....ali ipak ne prilagođeno djeci od četiri godine (kak su naveli).....

Priznajem, bila sam razočarana... moja Lana je uživala u tom njihovom cirkusiranju i upravo i samo zbog toga mi je drago da sam ju odvela..... inače, žali Bože...

I danas vidim da za dva tjedna je opet dječja predstava, iako mi ta djeluje da je za njenu dob, al eto silom prilika baš taj dan imamo novogodišnju feštu sa firmom pa draga moja, ak te tata hoće voditi onda odi (a već sad mi je jasno da tati to nije baš zanimljivo).....

Dragi moji, ništa od prestanka pušenja.... smanjila jesam ali prestala ne.... jebeš karakter koji nije labilan



Pozdrav do slijedećeg javljanja

- 14:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (6)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Teško je reći...
Prirasli srcu....
marko77kc
malosreche
ribafish.com
moji najmiliji