Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



natasa1980kc

petak, 21.11.2008.

Svaki dan čitam 24sata na internetu, tako započinjem dan... radni dan obavezno a vikend kako koji, ako ne stignem na net onda kupim novine...

Isto tako i danas, čitam šta ima novo i ne vjerujem svojim očima ugledavši "kraljevski ponos" na prvoj stranici..... Princa Williama je stislo usred polo susreta i dečko (kao i svi ostali pripadnici muškog spola) se olakšao uz ogradu..... i naravno da se u tom nemilom događaju našlo par paparazza koji su to ovjekovječili....

Vidi, sramote!!! Princ William piša!!! Nevjerojatno!!! Možda to samo meni nije od životne važnosti i možda samo ja mislim da to nije vijest za naslovnicu.......

No, dosta o kraljevskom kurcu, jedva čekam da mi se ta slika izbriše iz pamćenja.... teško, al s vremenom ....




Doma smo u fazi gradnje garaže i to već neko vrijeme.....točnije već više dva mjeseca. Mislite si, pa u dva mjeseca i kuću staviš pod krov, ali eto, mi u dva mjeseca još nismo ni cijelo krovište složili, točnije od 9 rogova 4 su postavljena... i to tako stoji već tjedan dana..... Uz malo sreće i mog nagovaranja svi rogovi će biti na garaži ovaj vikend.... nadam se....

Ja sam inače osoba koja dok nešto krene raditi to onda mora biti u najkraćem mogućem roku gotovo jer me hvata nervoza od nerješenog posla. Dok je moj muž flegma da je to nevjerojatno.... za njega za sve ima vremena, pa kud se meni toliko žuri i slična glupa pitanja i komentari...... A ja podivljam, pa zašto bi odgađali nešto šta se može danas napraviti za sutra ili koji drugi dan.... Jer se njemu danas neće raditi nego će radije drkarit po PS-u ili kompu... i to naravno dječje igrice..... A to je u stanju raditi cijeli vikend i to cijeli dan.... nevjerojatno!

A zima samo šta nije, snijeg je doslovno pred vratima a moj autić kak je krenulo još neko vrijeme neće dobit svoju kućicu.....

A s obzirom da nismo baš imali puno mjesta za garažu nego smo morali napraviti na relativno malom prostoru, sve si mislim kak bum ja taj isti auto nagurala u to malo mjesta šta će na kraju ispasti.... no, već vježbam polako....:)

Da ne bi došlo do zabune, ja ne spadam u kategoriju "glupih žena vozača" .... ne tješim se nego je zbilja tako... vozim već nemalo 10 godina i vrlo sam ponosna na svoje vozačke sposobnosti....

Al dobro, to je tema za neki drugi dan....


Danas je biometeorološka prognoza relativno nepovoljna ali petak je pa se nekako to drugačije osjeti.... Ljudi moji, dva dana sam doma i ne pada mi na pamet misliti na posao.....

Idem, odraditi to još malo, gibam po dijete u vrtić i u toplinu doma svoga, ne mislim izlaziti cijeli vikend (osim trgovine)....


Društvo, hvala na lijepim komentarima (za mene također i poticajnim da nastavim)...


Pozdrav do neke druge prilike.....

- 12:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (6)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Teško je reći...
Prirasli srcu....
marko77kc
malosreche
ribafish.com
moji najmiliji