MJESEC DANA...:)))))))


ljudi,danas je meni i mom dragom mjesec dana...coolto je s jedne strane jakooo punooo ali s druge jako malo jer ja i on namjeravamo dugooo bit skupa...bas sam happy...jučer nam je baš bilo fora...moram napisat da je drenje jučer dobilo kraj 4:2 jer ipak mi dragi igra za drenje a frendovi za kraj...napokon je sve super...ocjene su ok,vrijeme je lijepo,ljubav,sve je supach...frendice su mi ful happy,jurička i igy,mateja i pavuna...tako mi je drago da sam ih upoznalayesneki dan sam vidjela ljude iz osnovne i shvatila da mi osnovna dosta fali.kako smo se svi zekali.dobra stara vremena...Kikica,izvoli se sjetit onog iz osnovne,zanima me!!!!!a sad...sad treba preživjet ovaj tjedan jer u subotu je veliki tuluuum...ne mogu čekat...najbolja frendica me zamolila da pazim na nju,ali...ja to ne mogu...ona i pic...to je tako čudna priča...ponekad pomislim da su skroz jedno za drugog,a kad ga vidim s curom...ne znam šta da mislim...mislim da će taj tulum bit za pamćenje...svima vejika pusakissmatija,volim te...


18.03.2007. | 15:29 | 8 K | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O MENI...

Ćiao,ljudi!zovem se daria i imam 15 godina.idem u 16.gimnaziju...scary!jedino što me u životu zanima je pjevanje i crtanje.nadam se da ću bit arhitektica...ako prvo uopće završim srednju...rolleyesdane obično provodim sa svojom best frendicom ana marijom ili s dečkom.mislim da je život jedna velika sapunica...
Moja najdraža slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA BEST FRENDICA ANY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Opet AniLy i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja kovrčava matea!preslatka,otkačena,jedna od najluđih cura koje znam!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matejicha...moja B.F.F...koju jako volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KAJ NIJE PREKRASNA?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kety & mona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipa iz vukovog...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matea i Veky...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najslađa maca Lena...ajme nadam se da se sad jelena neće naljutit:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Any i pic...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DVA LUĐAKA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja luda kikica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan od frendova iz osnovne koji mi dosta fali...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DVIJE CARICEEEEEE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan od mojih best frendova...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dva komada...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us