ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

kratke priče nadobudnog supruga Darka i Milkine modne kreacije handwork
k target="_blank"> width="250" alt="Photobucket">
whisperinangel@lj
Shoutbox

WELCOME TO SPRING TIME

Radovi su izrađeni tehnikom kukičanja iz kvalitetnog pamučnog i merceriziranog konca u raznim bojama.Narudžbe preko e-maila.
Pošalji mail
Proljetni šeširić za nadolazeće toplije dane handwork-model 5
Image Hosted by ImageShack.us


...još jedan šeširić handwork...
model 6
Image Hosted by ImageShack.us

prozračna ljetna majica
model-8
Image Hosted by ImageShack.us

lagana ljetna majica
model 9
Image Hosted by ImageShack.us

..još jedan simpatični ruksak
model 10
Image Hosted by ImageShack.us

...još jedna lagana majica handwork....
model 11
Image Hosted by ImageShack.us

crvena svečana majica handwork
model 13
Image Hosted by ImageShack.us

simpatična torbica za djevojčice..
model 14
Image Hosted by ImageShack.us

...još jedna narukvica-lijep poklon i uspomena dragoj osobi....
Image Hosted by ImageShack.us

...i još jedna vesela i simpatična torbica...
model 16
Image Hosted by ImageShack.us

...zanimljiva torbica za tinejđerke...
model 18
Image Hosted by ImageShack.us

....i još jedan šeširić...
model 19
Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Online Degree
Online Degree


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor

Ako si na popisu opasnih-bit ćeš hvaljen.
Ako si na popisu neopasnih-bit ćeš sa
zemljom sravnjen.
Malena bijela trakica za kosu-model 1
Image Hosted by ImageShack.us

...još jedna trakica za kosu...
model 2
Image Hosted by ImageShack.us

narukvice sa imenima i raznim natpisima do 10 slova
jako lijep poklon dragoj osobi ili prijatelju
cijena-prava sitnica-samo 15 kuna
Image Hosted by ImageShack.us

...još narukvica..
Image Hosted by ImageShack.us

...i još jedan ruksak....
model 17
Image Hosted by ImageShack.us




Maleni ruksak za razno-razne ženske sitnice-model 3
Image Hosted by ImageShack.us


Torbica za šetnje u toplije dane handwork-model 4
Image Hosted by ImageShack.us

..još jedna zanimljiva majica....
model 7
Image Hosted by ImageShack.us

...još jedna simpatična torbica...
model 15
Image Hosted by ImageShack.us

još jedan simpa ruksačić za sve tajne ženske torbice
model 16
Image Hosted by ImageShack.us

još jedna torbica sa suncokretom
model 17
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 02.03.2008.

TKO TO BLATI NAŠE GLUPANE, ŽUPANE, GROBARE I POLITIČARE

Jedan od njih je i moj zemljak Josip Kozarac. Naslov njegova pristava mo-
gao bi glasiti recimo...ZLATNA POVELJA ZA ŽUPANA....Stvar ide ovako ...

Što god radiš-ŠPEKULIRAJ!
Što je pošteno -DENUNCIRAJ!
Što je dobro -FALSIFICIRAJ!
Što je lopovski-PROTEŽIRAJ!
Gdje se pleše-TAMO SVIRAJ!
Gdje te neće-TU SE BIRAJ!

Pa jednog lijepog dana....
ETO TEBE-VELIKOG ŽUPANA!

A neki tip na groblju napisao grafit-GROBAR FUKA GOGU!
Pa kud baš na groblju? I tko je grobar? A tko Goga?
A političari...jesmo njih zaboravili? Danas sam nešto ustao na lijevu nogu...Uhvatio se naših nedužnih političara i župana kao pijan plota.
Kao da su mi oni iz usta kruh odnijeli....Kao da su oni jadni krivi što sam
ja danas ustao na lijevu nogu i nervozno pola sata po kući tražio svoju
desnu čarapu. I sad svoj bijes, ljutnju i nervozu iskaljujem na našim jadnim
i nedužnim političarima i županima, tim divnim stvorenjima....A kad mi tre-
baju onda odem kod njih u općinu i uvučem im se u stražnjicu da bih od
njih izvukao neku donaciju za neku svoju najnoviju bestseller knjigu koju će
pročitati samo moja mama, moj tata, Senka, Lana, najbolja ženica na svijetu i još nekoliko članova moje uže i šire rodbine.
Tolko im se uvučem u stražnjicu da mi samo noge vire!
To se zove uzajamna simbioza nas kulturnjaka i političara jer se mi inače
jako...jako...jako volimo. Ne možemo jedni bez drugih!
Evo, obećali su da će mi pomoći financirati moju najnoviju knjigu....
Pa im u tu čast posvećujem jednu pjesmu koja se zove BALADA ZA
POLITIČARE...Stvar ide ovako nekako...

VEĆIH LAŽOVA
OD NJIH NEMA
TO ŠTO SU NA VLASTI
DRUGA JE TEMA.

Slatka mala haiku pjesmica. Zbog koje bi mogao ostati bez moje omiljene
knjige. Al jebi ga, takav je život nas umjetnika....

|Say... 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.