Na rubu ...

03.01.2006., utorak

Hvala

Hvala ti crazymum i moram reći da je i meni drago što imam tebe. Na žalost vrijeme u kojem živimo učinilo nas je opreznima i zatvorenima i drago mi je što sam otkrila blog i sve vas divne ljude, otvorene i iskrene. Moram priznati da osjećam neku novu snagu od kad sam tu. Ponovo sam otvorila svoje stare bilješke, svoje spomenare, knjige koje su ostale nekako po strani u stalnoj jurnjavi za boljim sutra, a zanemarivši danas. Malo sam se vratila i u prošlost, ali u pozitivnom smislu. Obnavljam svoja vjerovanja i ideale iz mlađih dana. Na blogovima pronalazim predivnih citata, tekstova i pjesama koji me potiču da se vratim svojoj staroj ljubavi, knjigama. Isto tako ima blogova koji me nasmiju, rastuže, potiču na razmišljanja i nove spoznaje. Još jednom, Hvala svima.

<< Arhiva >>