"Prijateljica"?

petak, 25.02.2005.

Evo mene ponovo

Dugo me nije bilo jer sam imala puno posla oko studiranja. Od kada se nisam javila polozila sam dva ispita i veoma sam zadovoljna svojim rezultatom.
Jedna dobra prijateljica mi je savetovala da uzivam u poslednjim mesecima studiranja. Tako i cinim. Trudim se da svaki trenutak u zaokruzivanju svog obrazovanja prozivim kao da ga vise nikada necu proziveti. Hm... Pa to je i tacno, osim ako me neka cigla ne lupi po glavi i ne resim da postanem Magistar nauka, pa Doktor, pa Ludi Naucnik. :)
Tesko da ce se to i desiti, jer se moram brzo zaposliti, i ako tada budem imala dovoljno novaca i vremena (i zivaca) nastavicu da se bavim naukom. Logicno!
No, ipak moje studiranje tokom godina nije bilo lako, jer sam u isto vreme vodila i svoju firmu - radila i mislila 25 h dnevno, jer na moju zalost, nisam mogla studirati iz luksuza, vec iz svoje zelje za obrazovanjem, iz svoje zelje da pomognem drustvu koje se mozda i raspada, da pomognem ljudima koji mozda to i ne zasluzuju, da mozda i odem u neku bolju, obecanu zemlju, gde se znanje i zvanje cene... O tome cu kasnije misliti... Mozda...
Zaista sam uzivala u studiranju poslednjih meseci. U narednim mesecima ne znam da li cu tako isto uzivati, jer se prosle nedelje nesto promenilo u mom zivotu i moje srce je puno tuge. Ali, o tome cu sutra, mozda...

Sada zelim samo da vas pozdravim i pozelim vam
Dobro vece, Dobro jutro i Dobar dan!


- 00:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #