"Prijateljica"?

subota, 16.10.2004.

Pretpostavimo da dobijate pisma od prijatelja i potencijalnih prijatelja iz celoga sveta. Imate svoje sanduce sa sifrom na katancu i vas prijatelj ili prijateljica ima posebno sanduce. I onda, posto se ta/j prijtelj/ica uopste ne interesuje za vas (sto kasnije saznajete od drugih, pa i od nje same kako govori drugima), provali vasu sifru i bez ikakve grize savesti otvara sanduce i cita vasa pisma i pocinje da se druzi sa ljudima sa kojima se ti druzis i usput spletkari. Zasto bi bilo ko tako nesto radio, pogotovo ako glumi nekog prijatelja, ali samo pred vama? Pa, ima toliko ljudi za druzenje na ovome svetu, nije valjda dotle doslo da se prijatelji otimaju i njihova naklonost stice po sistemu "ona je niko i nista, bolja sam od nje"?
Bilo je i prethodnih spletkarenja i ponizavanja od te iste osobe, a da niste za to imali nekih dokaza, niste bili voljni da ih trazite i zato niste ni obracali paznju na to.
Kod mene je bilo slucajeva i kada bih morala da se izvlacim od zakona, jer mi je bilo smesteno, ali nije stiglo do zakona, nego se zadrzalo na tome da ja to jesam uradila, iako nisam a dokaze nisam mogla da nadjem jer mi je bilo saopsteno da sam to uradila tek posle 6 meseci, naravno, od nje uz sugestije da me drustvo zato izbegava. Pa zar nije mogla odmah da mi kaze da resimo stvar na licu mesta? Nije, jer je i ona u tome ucestvovala. To tek sada shvatam.
Onda vam padne mrak na oci i shvatite da je vase prijateljstvo bilo totalna zabluda, a njen uticaj na tokove u vasem zivotu se drasticno odrazio, sto jeste bio slucaj kod mene. Njene savete i sugestije sam prihvatala kao dobronamerne, kao sto su i moje bile, a ispalo je da je manipulisala sa mnom i sa nekim ljudima sa kojima sam se druzila ili zabavljala, a da nisam znala sta radi iza mojih ledja. Samo tek, nesto se desi, a ona mi kaze: "Jesam ti rekla? Bas je onako kako sam ti govorila. Ja sam ti prijateljica, a ne on/ona". Svakako da sam zelela da joj verujem, ali, eto, puko mi je film i pored sve moje dobre volje da joj verujem, vise to ne mogu, jer su se pojavili dokazi. Jedno od poslednjih "dobronamernih" pitanja na koji je usledio i njen odgovor je bilo "sta ce ti fakultet?. to ti ne treba." i to na moju izjavu da sam resila da dam poslednjih nekoliko ispita i diplomski. Kada sam joj objasnila sta ce mi ona me savetuje da idem u SAD, jer se tamo traze strucnjaci i kako je u tamo super za zivot, a kasnije na njenom blogu vidim njeno negativno, cak pogrdno misljenje o SAD-u i Amerikancima. Bas joj hvala na savetima i sugestijama, kao da ja nemam vec svoje misljenje. U poslednje vreme je postala i direktnija jer je, valjda, mislila da je na vrhu sveta i da je samim tim pametnija.
Sad, posto ima mnogo toga gde je mogla da me za..., vraca se film i pitanje da li sam ja bila budala ili je ona toliko nesavesna da je sve to mogla da uradi? I kako sam uopste mogla da poverujem da mi je mislila dobro, kada je kod mene pokazivala koliko su drugi niski, losi za nju, svi oni koji nemaju novaca bili su za nju nista, i u mom prisustvu igrala se tudjim zivotima. Valjda sam ispala glupaca, jer sam mislila da sam posebna, jer meni novac vrlo malo znaci, a uvek sam bila za prastanje i u ljudima trazila dobru stranu. Eto, nisam posebna, pa i ne moram njoj da budem. Mozda je i ovaj blog dokaz da sam ponovo ispala glupa jer se cimam oko ovoga i ovoliko pisem. Ako sam glupa, glupa sam i ako sam luda, luda sam, to je samo moja stvar.
I normalno je da vas ne interesuje sta se sve zbivalo, a ja sam samo htela da cujem misljenje nepristrasnih ljudi i ujedno joj ovim putem porucim - LAGALA SI VESTO. Niko njoj nije branio da pise o meni, da se brani ili napada i ako nece ili nema argumenata, ne mora. Ovako se bar svadjam sama sa sobom. Sala mala. :) Odmah sam znala da mogu ocekivati razlicite reakcije od razlicitih ljudi. I to je dobro, jer kakav bi to bio svet istomisljenika?
Bila sam eksperimentalna ovca tzv. prijatelja, cutala sam vise od deceniju, dok je ona pricala i manipulisala. I zbog toga po prvi put sam rekla:
NECU VISE DA CUTIM!

- 13:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #