četvrtak, 04.11.2010.

Još malo mog kreativnog đumbusa :)

Konačno sam uspjela sve nekako posložiti u kutijice. Danas sam napokon postala blog na svoj fejsbuk, pa su me pitale cure da li prodajem svoj nakit ili ga izrađujem sebi ga gušt. Pa, prvenstveno za svoj gušt, ali većina komada je na prodaju. Perlice su poprilično skup hobi ako želiš raditi s kvalitetnim perlicama (pa ja po svoje odlazim u Sloveniju isl). Prve koje sam kupila bile su popričlično loše, i s njima nisam uspjela ništa pametno napraviti. Logika - od lošeg materijala ne možeš ništa pošteno napraviti.
Zapravo, iako tako ne izgleda, za nijedan od ovih komada nakita nisam potrošila manje od 1 sat, a što se tiče Helix stitch ogrlica s početka bloga, njih sam izrađivala oko 20 sati. Da, da, treba jako puno vremena i strpljenja, tako da je perlanje odlično za rješavanje od stresa. Jednostavno se zadubiš i vrijeme prolazi i prolazi. razlika je u tome što ti više nisi pod stresom, ali su pod stresom svi oni koje radi perlanja zapostavljaš :)
Drugi problem je što me jako boli ruka od držanja igle u stalno istom položaju. Zadnjih par dana me u kombinaciji s 8 sati računala na poslu ubilo tolko da sam morala na medicinsku masažu. I danas. I sutra ću morati :-/
No, zato mi je danas bolje i nakon pisanja ovog posta bacam se na izradu čipke od perlica. Jeee :)
Evo moj kreativni kutak, u trenutku kad nije sve razbacano po kauču, stolu, podu...

- 19:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (21)
Listopad 2010 (16)
Komentari On/Off

Ovo su moji počeci u izradi nakita i nadajmo se praćenje napretka:)
amarenawagner(a)gmail.com