Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tara...
Požega
Sreba


myspace

Stuff for your blog!




PRATIM TE

Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi!
Baci osmijeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu, ruku mi dotakni!

Pratim te,
sve u korak svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim,
tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Pratim te
i kad ne gledam po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam
Tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim!
Pratim te!

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem
ja sma sretan i ako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Pratim te,
sve u korak svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim,
tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Pratim te
i kad ne gledam po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam
Tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim!

Krv u glavu udari
i ko struja oživim,
ovo tijelo bar na kratko ozdravi!
Pratim te.....


NEKA TE ODVEDE

Igra je pri kraju, samo potez ili dva,
par nevažnih figura
- kralj i kraljica.

Ispred mene ponor,
nazad više ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu.

Sad maske skinimo da svi vidimo
u ovoj igri ´ko je ´ko.
I Bože daj neka te odvede miljama od mene,
neka te zavede i prevari,
pa da vidiš kako je zaspati na medu,
budit se na ledu,
jer preko noći svijet se srušio, svijet se srušio!

Tony Cetinski





PLAVUŠE RULZ

utorak, 07.03.2006.

DJEVOJKA SA SELA I ŠTIKLA

Službeno glasilo Svetlane Ražnatović Cece na njezinoj internetskoj stranici podržalo je Severininu pobjedu na ovogodišnjoj Dori. Pohvalili su njezin nastup u turbo folk maniri i proglasili je promotoricom srbijanske narodne glazbe. Cecini fanovi poručuju Severini da bi, ako tako nastavi, mogla jednom biti zvijezda kao Ceca.

Najuzbudljivija crtica iz green rooma tijekom finala, ako je vjerovati očevidima, jest trenutak kada su se u WC-u zajedno našli Grašo, Danijela i Severina koja je ovom prilikom, tvrde upućeni, pokušala pomiriti posvađeni par. Je li u tome uspjela vidjet će se u budućnosti — no jedno je sigurno: njezin je dolazak u Opatiju s pjesmom zezalicom "Moja štikla" bio pun pogodak. Rera, ganga i šijavica, prema mišljenju većine publike, izvrsno su legle na zafrkantski tekst splitske pjevačice koja je na pozornici dala maksimum svojeg raskošnog performerskog talenta. Zabavna glazba u Hrvata dobila je novi vrući hit kojim će se sljedećih mjeseci baviti znastvenici, sociolozi, etnolozi, brojni novinski kolumnisti ...
Jer Sevina karijera odavno je prestala biti "njena stvar", pa još ako "Štikla" ne klecne u evrovizijskom natjecanju, mogla bi se Seve prometnuti u balkansku pop-zvijezdu.
Granice Lijepe naše ionako su joj već neko vrijeme pretijesne.

....e pa sad vi odlučite na čijoj ste strani.......ja se ne mogu odlučit!!!

- 21:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Da, to sam ja

Free Site Counters



Prati me nevolja, a ti ko dadilja
uspavaš me kad zaplačem.
Na mom si ramenu
kad nemaš zamjenu,
uvijek za mene zakačen!
Nisam ti jedina,
ali sam najbolja
kad ćeš to jednom shvatiti?
Dugo se mučimo
i sporo učimo,
šta će to od nas ostati?
Na ranu privijam te
da me više boli
i molim kao dijete:
voli mene, voli!
Koliko puta kažem,
s tobom nikad više, a
sad mi ovo s tobom
sve na loše miriše!
Pravi si probisvijet,
nisi za pošten svijet,
al ne znam da ti pobjegnem!
Odlazim, vračam se,
al uvijek isto je
lažima tvojim podlegnem!
Nisam ti jedina,
al sam najbolja
kad ćeš to jednom shvatiti?
Dugo se mučimo
i sporo učimo
što će to od nas ostati?
Na ranu privijam te
da me više boli
i molim kao dijete:
voli mene, voli!
Koliko puta kažem,
s tobom nikad više,a
sad mi ovo s tobom
sve na loše miriše


myspace

Stuff for your blog!