Vijesti

srijeda, 07.03.2012.

ZET-ovi vozači više ne smiju puštati u autobus bez karte!

'Vozač je zaustavljao svakog putnika na vratima, kao žandar. Rekao sam mu da ću SMS-om platiti kartu, a on mi je kazao da to napravim tu pred njim. Sjeo sam dok pošaljem SMS i zatim sam se vratio da mu pokažem poruku", ispričao je za Danas.hr jedna od putnika.

Vozači ZET-ovih autobusa dobili su poseban naputak od svojih nadređenih da pravilo o tome da putnike bez voznih karata više ne mogu primati u autobus sada imaju bez iznimke provoditi. Potvrdio je to za Danas.hr Nikola Tomljenović iz odnosa s javnošću Zagrebačkog električnog tramvaja, a da su vozači počeli gotovo bez izuzetaka primjenjivati to pravilo, doznali smo i u razgovoru s nekoliko putnika.

"Na zagrebačkom Kaptolu htio sam ući u autobus broj 106 na kojem se uvijek otvaraju i prva i druga vrata. Ovaj put su bila otvorena samo prva. Vozač je zaustavljao svakog putnika, kao žandar. Rekao sam mu da ću SMS-om platiti kartu, a on mi je kazao da to napravim tu pred njim. Sjeo sam dok pošaljem SMS i zatim sam se vratio da mu pokažem poruku", ispričao je nam je jedan od putnika žaleći se i na veliki red koji je nastao pred vratima autobusa.

Slično iskustvo imala je i jedna putnica koja je zbog vožnje duljine dvije autobusne stanice morala platiti 12 kuna. "Nije pravedno da se i za dvije stanice autobusom mora platiti puni iznos vozne karte. Jednostavno to sam htjela izbjeći", komentirala je ogorčeno.

'To je staro pravilo, sada aktualizirano'

"Ulaz u autobus mora biti isključivo na prva vrata, a vozač ima sve ovlasti pogledati kartu prilikom ulaska", kazao nam je Tomljenović dometnuvši kako je to praksa kod svih autobusnih prijevoznika. "Možda se ranije tome nije posvećivalo toliko pozornosti, a to je pravilo sada aktualizirano", kaže Tomljenović.

ZET je, naime, svoje gubitke odlučio smanjiti poskupljivanjem usluga građanima kojima je usluga javnog prijevoza i prije bila preskupa. Tako pojedinačna karta kupljena izvan vozila od 1. ožujka stoji 12 kuna (dosad je koštala 8 kuna), dok ona kupljena u vozilu stoji 15, umjesto 10 kuna.

Otvaranje samo prvih vrata autobusa još je jedna od mjera kojom planiraju popuniti kasu. Studenti putem Facebooka pozivaju građane da se solidariziraju te da kupljenu kartu koja vrijedi sat i pol vremena, ostave u tramvaju ili autobusu onima bez karte.

Danas.hr

- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #