Vijesti

srijeda, 07.03.2012.

Žene silovane u ratu: Čekamo svoja prava već 20 godina!

– Dvadeset me godina stalno ispituju i još nitko nikada nije odgovarao za ono što mi je učinio – rekla je Marijana, medicinska sestra iz Slunja

Žene silovane u ratu nastavile su davati svoje iskaze u Županijskom državnom odvjetništvu u Osijeku. Uz pet žrtava s područja Vukovara i okolice, o zločinima je progovorila i medicinska sestra Marijana iz Slunja.

– Dvadeset me godina stalno ispituju i još nitko nikada nije odgovarao za ono što mi je učinio. Ne očekujem više ništa od naših institucija. Ipak, pristala sam ponovno iskazivati, zbog sebe, ali i zbog žena koje su prošle još gore – kazala je Marijana.

Današnjim iskazima broj svjedočanstava koje su žrtve dale u Osijeku od kraja siječnja zaokružen je na 15.

– Prekidamo dok ne dobijemo reakciju države! Nama je bitno prići izradi statusa žrtava i pravima koja bi iz toga trebala proizaći. Ako se i krene u procese, oni su dugotrajni, žene čekaju svoja prava već 20 godina. Koliko već traju davanja iskaza i javni govor i poziv državnim institucijama, one su već morale odgovoriti i početi s radom na statusu – istaknula je Marija Slišković, autorica knjige "Sunčica" s iskazima silovanih žena.

Blog Sunčica o prešućenim silovanjima žena u Domovinskom ratu

Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od utorka

Vecernji.hr

- 10:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #