Vijesti

subota, 03.03.2012.

Njegova veza sa Stefany počela je prije tri godine

Željko Žnidarić i Mia Begović ne prestaju puniti medijske stupce. Nakon što ju je Žnidarić optužio da je bila ljubomorna na Stefany Hohnjec, Mia je sada otišla korak dalje i otkrila kakva saznanja ima o odnosu bivše Miss sporta i njenog bivšeg supruga.

'Tek sam nedavno saznala da je moj suprug počeo preljubničku vezu sa Stefany još prije tri godine, dok je sa mnom bio u braku. Željko i Stefany nalazili su se u hotelu Antunović. Žao mi je samo što sam bila gluha i slijepa i vjerovala mu', rekla je Mia Begović za Jutarnji list, no unatoč svemu o bivšoj Miss sporta nije imala nijednu lošu riječ.

'O Stefany Hohnjec ne mislim ništa jer dotičnu ne poznajem i ne želim se petljati u njezin odnos s mojim bivšem mužem. Upravo zato molim sve da je tituliraju kao Željkovu djevojku, a ne ljubavnicu jer smo mi razvedeni', istaknula je Mia dodavši da joj je prvi suprug Ronald Lopatny ponudio pomoć, što ju je razveselilo.

Kako piše isti list, Žnidarić i Stefany otputovali su zajedno iz Zagreba kako bi pobjegli od medijskog progona.

Hot.hr

- 18:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #