SAMO ZA MENE

četvrtak, 01.09.2005.

Koji će mi kurac naslov?!

Došao sam u Zagreb…
Neću žaliti nad samim sobom…
Ljeto je bilo zakon! Makar meni!! Subote su se gušile u raznim rakijama, a zametnuo se tu i koji petak…
Topli valovi su otkrivali svoje tajne udarajući nježno u obale sreće, a sumrak se gušio u toplom moru osjećaja…
Što još reći…
Ma ima tu toga reći još pun kurac ali NEĆU!!!!
Vratio sam se u Zagreb, u onu istu mrtvu ulicu, u isti stan, u istu sobu u kojoj sam napravio bezbroj sklekova trošeći negativnu energiju i pokušavajući dokučiti smisao postojanja viklera.
Subote su bile tipične ali s nekim posebnim štihom, nabijene osjećajem ………
…riganja jer sam ranije tih večeri znao popiti priličan broj čašica RAKIJETINE.
Nisam tužan što sam ovdje, čisto se dobro držim, ili sam od sebe skrivam prave osjećaje. Ne bi bio prvi put… Nevermind…
Prvi post nakon dolaska, prvi dan, alkohol ljeta dvije tisuće petog polako blijedi u venama, no ja sam sretan.
P.S. Mirko, ne brini, Rusija je daleko, Fjodor je krvario k'o svinja, meni si najveći!!!

Pozdrav svim dušama

- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!