SAMO ZA MENE

subota, 18.06.2005.

Faks...

Završio je i drugi semestar, lagano se pripremaju ispiti…Ma kurac lagano, svi su živčani, svima je pun kurac svega, i ja osobno čekam da se sve ovo završi i da mogu kući. Ovo sve ovdje me je počelo malo previše stiskati za grlo i stvarno imam osjećaj da sa svakim novim danom ovdje ja ludim. Nisam još pokupio sve potpise, profesori zajebavaju, odlučio sam dati 4 ispita u ljetnom roku, ne znam kako ću to izvesti, učim i trudim se, ali nekako mi je svega toga već preko glave. Na faksu me ljudi živciraju, misle ako studiraju DIF, ili KIF ili jednostavno Kineziološki fakultet da su najljepši, najzgodniji i Bogom dani. Mentalitet ljudi na faksu mi se gadi, svi se drže visoko, ''tko smo, što smo''?!!!
Živcira me to što ispiti imaju 15 tisuća jebenih dijelova.
Najprije moram biti redovan na nastavi da dobijem prokleti potpis, onda moram dati norme samo da mogu izaći na ispit, nakon toga imam praktični dio ispita, i tek onda teoriju, za koju se kao nitko ne brine, a svi padaju na tome.
Iskreno, malo gubim snagu za sve ovo, i totalno mi je potrebno jedno opijanje da se mogu opustiti tamo gdje se najbolje osjećam, u mom društvu. Imam ja i ovdje prijatelja, jednog čak mogu nazvati jako dobrim, ali ovo ostalo su egocentrični, egoistični, narcisoidni, uzvišeni oblici života kojima tate ne daju da prestanu igrati nogomet jer misle da će im od sinova biti nešto. Mislim, daj ohladite malo!!!
Ovih sam dana malo išao vježbati šut, jer sam bio koma! Malo sam i igrao, s dečkima koji igraju drugu ligu, i ima stvarno nabrijanih likova, ali ima i trusina koji se jedva vuku po terenu.
Iz rukometa sam uvježbao skok šut, to mi je sad najnabrijaniji potez u rukometu i tako…
Što ostalo reći, pun sam frustracija, zato sam i napisao ovo, želim kući, želim se odmarati, želim da prođe jedan dan a da ja ne mislim na faks i tako…
Ne znam više što bi više napisao, ali znajte vi svi u Gospiću, MISLIM NA VAS!!!!!!

Vidimo se ubrzo!!!!!!

- 11:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!