SAMO ZA MENE

subota, 07.05.2005.

Serkavica...serem...

Skupljamo dojmove iz vrtloga sranja i reklama koje nam prže mozak, da bi nakon toga mogli gladni osjećaja ići spavati, sretni i okruženi smradom činjenica da će i sutra biti ovako.
Ipak bitno je istaknuti da je sreća, kao i Europska unija, toliko daleko da nas ni warp pogon 156 ne bi odbacio tamo na vrijeme. Na vrijeme za što…?! Koji kurac serem!
Koji će nam kurac Europska unija kad imamo naše političare i moćnike koji se promoviraju na najjadnije načine, kao recimo, voze Taxi i tako. BOŽE, koji ne postojiš, vidiš li ti to!
Nadam se da ne vidiš, jer ne postojiš, a i kad bi postojao, kad bi ovo vidio poželio bi da ne postojiš.
Uđemo li u EU (sad sam se sjetio da mogu pisat skraćenicom), nema više nekih stvari prema kojima gajimo posebne osjećaje, recimo domaći pršut…..
Aj, to je samo jedan primjer, i to prilično suv, ali je dovoljan da pokažem da je ulazak u EU čisti promašaj, a do toga promašaja neće ni doć, jer mi nikad nećemo tamo ući. Zašto, dovraga, onda ja bacam riječi u vjetar pišajući uzvodno?!
Zato jer i ako uđemo u EU, ući ćemo goli i bosi jer ćemo do tad prodati sve nekim suhomesnatim Njemcima koji sve što znaju reći je rufen sie jetz an ,ili već nešto.
Vidite vi kako sam ja to lipo sročije!!!!! BOG te pomilova!!!
Nek' smo mi živi i zdravi, otoci će se prodat, firme će se privatizirati, a vatre ćemo gasiti kurcem a ne kanaderima, jer nećemo moći skupljati vodu iz Jadranskog mora zato jer neće biti naša, nego od Talijana , koji su po najnovijim saznanjima, narod koji najviše smrdi!!!!
Oklen ja izvlačim ove nebulozne ideje što mirišu na tek uveli vonj mojih nogu nakon što sam bio na faksu!!!
Zanimljivost: Nisam ni jednom zastao dok sam ovo pisao, sve je napisano dok je još svježe curilo iz mojih sivih stanica.
Da makar imam dobro razvijenu verbalnu komunikaciju bio bi političar jer znam dobro srat, al samo ovako preko ekrana, ne bi to ovako, u živo…

A eto, niš neg tako, ostajte mi zagađeni, slušajte Narodni radio, i palite se na pjesme grupe Dalmatino.
Jebla im Ditelina mater!!!

Pozdrav


- 19:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!