SAMO ZA MENE

četvrtak, 03.03.2005.

Amadeus

Amadeus-mjesto gdje se nekad žarilo i palilo, a sad je samo ljuštura od onoga što je bio …Sad tu i tamo uđe poneki brusić u nadi da će netko ''slučajno'' zapeti za njega da mu ovaj može razbiti glavu pivom koju je popio prije dva sata ali napunio ju je vodom tako da izgleda da je pijan… Oh…. MY…. GOD!!!!!
To je bilo mjesto gdje je bilo toliko dobrih trenutaka, disco u koji smo uvijek zalazili i ostajali nakon što smo se dobro natrusili iza gimnazije ili kod Čoke…ili obadvoje…
Mjesto gdje su pelinkovci imali okus po medu, a DJ je poneku subotu i pogodio što se rulji sviđa pa je to i puštao. Sve u svemu, bilo je zakon!
Sad svi odlaze k Dani u kojem je disco spaljen da spaljeniji ne može biti, a likovi koji tamo zalaze izgledaju kao iz filma tipa ''Jebe lud zbunjenog'' ili već nešto…
Ako i pokušaš plesati, svijetla reflektora spržit će ti oči, što je i dobro, jer onda ne vidiš kakva te brusijada promatra, a nji ima ko simenjski kumpira…
Samo gledaš gdje ćeš dobiti pivom u glavu…
No ,da se mi vratimo našem dragom ,nepreboljenom Amadeusu.
Prošlog ljeta tamo je bio pjena party na kojem je , po riječima mog dragog prijatelja, pjena bila suha. Pazi ti lika, da pjena suha!!! I mi naravno popušili i otišli na ''suhu'' pjena party. Prije toga smo se dobro natrusili tako da nam sapunica ne smeta kad nam uđe u oči. Kao da je to bio razlog…
Kad smo ušli tamo, pjena je već plazila po većini stolica i separea pa smo se odlučili odmah baciti na ples, a za nama i svi ostali. Bilo je genijalno, ljudi, genijalno!!!!
Ja sam, ko pravi brus, skinuo majicu da se kao ne bi smočio. A to što sam bio mokar ko miš, ne znači ništa, važno da je majica suha.
U nekoliko trenutaka cijela je družina bila tu i stvarno nam je bilo super.
Kad sam došao kući, i počeo se presvlačiti, shvatio sad da su moje crveno-nabrijane pumice popustile boju i da su mi noge crvene . Ujutro sam od mame naučio par novih psovki što znači da je bila prilično ljuta. Ali meni je bilo super.
I svima ostalima, pretpostavljam.

Peace…

- 20:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!