SAMO ZA MENE

utorak, 01.03.2005.

Preljub

Dok je moja malenkost u maničnom napadu dosade sjela i počela gledati TV-šov Sanju u kojoj je tema bila ''Preljub'' sunce je polagano već zalazilo, a ja sam još uvijek tugovao za cijelim prošlim tjednom koji je bio više nego fantastičan. Naime, bio sam u Gospiću i ludo se zabavljao tjedan dana. Jedva čekam da opet odem dole, nadam se da ću brzo.
No, da se mi vratimo temi s početka još jednog teksta izašlog iz nabrijane radionice u jednoj mrtvoj ulici u Zagrebu. Naime, tema preljuba bila je više nego zanimljiva i ponukala me da i ja nabacim koji komentar. U životu sam malo kad konzervativan ,ali što se tiče preljuba, tu sam definitivno Superman konzervatizma. Objašnjenje: Ako si u vezi, onda budi s tom osobom i dušom i tijelom (dok ide), a kad jedno (ili obadvoje) prestanu osjećati ono nešto najbolje je sve prekinuti i nastaviti dalje ma kako teško bilo. U obzir ne dolaze nikakve prijevare, jer je to narušavanje i sebe kao osobe i te druge osobe koju varate.
Ovo je uljepšana verzija. Sa slijedi nabrijano sirova verzija:
Ako nekog voliš, onda daj sve od sebe da ta osoba nikad ne pomisli da bi je mogao biti u stanju prevariti. Po meni je licemjerje ako nekom govoriš da si mu ti najbolji, a onda gledaš druge ljude i komentiraš. To je sranje!!! Ne želim govoriti dali više varaju cure ili dečki, sve je to isti kurac , ali varanje po meni je najgori osjećaj i čin koji je moguće napraviti. To mi se gadi. Već sam rekao da sam jako konzervativan što se tiče toga, ali to još nije sve što se tiče moje konzervativnosti. Po meni je varanje i ako osoba na bilo koji način izaziva flert (koji većinom počinje sladunjavim razgovorima i izjavama ).
Ako ste u vezi, ne znam što bi još napisao. Ako niste u vezi i slobodni ste kao ptica, seksajte se i flertujte s kim stignete jer je i sam Bog rekao da se množimo…
Uvaženi zastupnik Nabrijanko završio je sjednicu.

Hvala i puno doviđenja!!!

- 18:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!