SAMO ZA MENE

ponedjeljak, 14.02.2005.

Vrištim!!!

Uf, kako je danas nepodnošljivo! Težina ove nedjelje pritišće mi uspomene koje se cijede niz obraze, a nostalgija peče kao otvorena rana.
FALI MI GOSPIĆ!
Fale mi mama i tata, fale mi prijatelji, fali mi baka , fali auto ,fali mi koš koji je možda jedino mjesto na kojem sam totalno opušten. Fali mi sve ostalo!
Nekidan sam bio na sistematskom pregledu i u upitniku je bilo pitanje koliko ste se puta u životu napili: jednom ,dvaput ,pet puta ili 10 puta i više?!
Reko, sestro, mogu ja ovdje staviti vlastitu rubriku jer ova opcija ''10 ili više puta'' jednostavno ne daje konkretnu sliku o mojoj alkoholnoj karijeri…

Ponekad je sve super ,a ponekad bi najradije sjeo na autobus i otišao kući. Sestra mi je veliko olakšanje i ona mi pomaže,ali da nema NJE (one koja mi tjera krv kroz krvne žilice vene) tko zna kako bi ja ovdje izdržao. Jedva ovako izdržavam !!!
Nekidan je bio insert o Gospiću kao najhladnijem gradu. Gledam ja to i mislim se: Ne trebam se ni spremati ,samo uzmem novce i dole sam za četiri sata. I onda shvatim da imam ispite i odgodim tu misao za neka bolja vremena.

Nadam se da ću krajem mjeseca otići kući i dobrano se napiti i biti spreman za idući nabrijani semestar.
A sad malo riječi o autu! Autiću moj, fališ mi, jedva čekam da sjednem u tebe, upalim Linkin Park i nabrijem se.

Ajme ne mogu više pisati, ovako je još samo teže. Eto toliko za sada.

Pozdrav od odbojkaša

- 08:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!