SAMO ZA MENE

četvrtak, 13.01.2005.

Želja

ONA je rekla da još ništa o njoj nisam napisao na svom nabrijanom blogu.E bome ću sad!!!!
Nadam se da će ti se svidjeti


Srce je nekako pusto i hladno kad nisi kraj mene
Osjećaji kao da tada nisu pravi
Naviru mi sjećanja i uspomene
U ovoj mojoj zaljubljenoj glavi...
A sve je to zbog tebe ,zlato moje
Poslat ću na oblacima stihove da te osvoje
jer što ću ja bez tebe kad si mi sve na svijetu
kad pred očima vidim samo tvoju sliku svetu...
Svaki put kad odemo ,kad se rastanemo
Ja bezbroj puta pogledam za tobom
Jer nikad mi te nije dosta
Prva si i zadnja misao u danu mom
Od jutra pa do mraka
Tvoje lice mene prati
I onako bez straha
U život me povrati
Eto ,sad si čula što moje srce govori
Znaj da uvijek će tako biti
Nikad neću dati tvom oku da suzu stvori
I uvijek ću te istim žarom ljubiti...

Eto ti sad!!!!



- 20:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!