endless story...

16.12.2008., utorak

..kaži kako dalje..:))

..tako to krene..znači..:) Inspiracije uvijek ima..da,da.. Počeh pisati ovo čudo zvano BLOG.. Neka ljudi vide da i bedastoća poput mene zna pisati...iako često zna bit više gluposti u meni nego mi tijelo može podnijeti..ma lako za to...u tu svrhu postoje ovi BLOGOVI..da se isprazniš..od svih sranja(ups,jel smijem napisati sranja? joj opet sam!):).. Živciraju vas garant ove moje točkice,jel' da? E pa neka,bar ćete me po nečem pamtiti.. Tu bolest ili naviku(kako vam odgovara),naslijedih od svog frenda(prijatelja) Hrvacha(mlad dečko,čelav,voli puzat po planinama i ulazit u špilje,borit se sa šišmišima i tako to..i onako je malo,kako da kažem..feminiziran..:) Od milja ga volim zvat Tratinčica... No dosta o njemu.. Pričajmo malo o meni..:)
Djevojka sam 25-ak god.(tek-već...kako kome),na trenutke se gubim,poludim,pizdim(ups!),volim puno pricati..pišem sve šta mi je na pameti..imam smisao za humor..nekad i precrn,al koga briga! Odlučila sam pisati BLOG,bijaše to prijedlog jednog dragog čovjeka..hvala mu na tome...napokon mogu srati(!!) i ovdje,ne samo na chatu..ovoono,kužiš me:)) Nisam prepametna za ove informatičke stvari,pa ako napravim koji zajeb,dragi ljudi i ostali stvorovi virtuale,pardonirajte! Naučit ću,mlada sam:)) Nisam čak ni sigurna da li ću uspjet lansirat ovaj text u svijet,da narod vidi moje riči..bitno da ja pišem..:)) Vjerujem da bi se na kraju trebalo napisat nešto kao,ljudi moji,ostavite koji komentar,popljujte ga il' po(h)valite..pa ću vidjet ima li smisla i dalje laprdat.. Pamet u glavu,prst u ....ma saznat ćete kamo,s vremenom.. KONIEC

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.