...2. dio...


Martina je odmah ujutro otišla kod Ivane. Ivana je bila stara kao i njen otac. Ivana i Kiki su bili nerazdvojni još od djetinjstva. Ivana je pila jutarnju kavu kada je netko pokucao na vrata. Otvorila je vrata, a ondje je vidjela Martinu. Nije očekivala pitanje koje je ova postavila. Martina nije mogla čekati već je odmah s vrata upitala:"Tko je Amina?". Ivana je samo blijedo gledala u nju ne izgovorivši niti jednu riječ. Kada je došla sebi pozvala je Martinu u kuću. Sjele su za stol. Martina je ponovila pitanje. Ivana joj je rekla da je to duga priča i da bolje ne kopa po prošlosti, ono što je bilo, bilo je... Rekla je da je previše bolno i za nju da priča o nekim stvarima iz prošlosti. No Martina nije prihvaćala ne kao odgovor. Željela je saznati što se to dogodilo s Aminom i kakve veze sve ima njen otac s njom. Nakon mukotrpnih pregovora Ivana je napokon odlučila ipak ispričati Martini što se dogodilo. Krenula je otpočetka. Martinin otac, Kiki tada je imao 17 godina i bio je djelomično savršen. Imao je plave oči, crnu kosu, savršeno građen i to je dobro iskorištavao. Mjenjao je cure kao čarape. Nije uopće ni razmišljao o tome da bi mogao druge povrijedit. Ja sam mu bila najbolja prijateljica i jedino je mene poštovao. Njegove cure su uvijek bile ljubomorne jer sam toliko vremena provodila s njim, ali između nas nikad nije bilo ništa. Bili smo poput brata i sestre. Govorila sam mu kako ne postupa dobro s tim curama. On mi je uvijek govorio da njemu ni jedna nije dovoljno važna niti posebna da bi se mogao promjeniti. Sve su mu bile iste. Trčale su za njim i mogao je s njima raditi što je htio. I tako je prošlo godinu i pol dana. On se nije mjenjao... Cure su se i dalje redovno mjenjale. Sve do jednog dana. Došao je kod mene i rekao mi samo upoznao sam jednu curu. Vidjela sam mu nešto u očima čega nikad nije bilo. Upitala sam ga:"I šta je tu novo?". On se samo nasmijao. Ušao je unutra i počeo pričati. Upoznali su se tako što ju je on skoro udario s autom. Ona je prelazila preko ceste, a on je išao s autom. Samo 2 metra prije pješačkog ju je skužio te naglo zakočio. Ona je kako se uplašila pala. Brzo je izašao iz auta i upitao ju da li je dobro. Ona mu je bjesno odgovorila:"Idiote jedan, koje tebi uopće dao vozačku?". Rekao mi je da bi inače na ove riječi pomislio kakva glupača i samo otišao, ali kao da mu nije rekla idiote nego ljubavi. Ponudio joj je da ju odveze na pregled u ambulantu za svaki slučaj. Ona prvo nije pristala, ali nakon nekog vremena nagovaranja ipak je ušla u auto. Cijelim putem mu je prigovarala. Došli su u ambulantu, doktorica ju je pregledala. Sve je bilo u redu. Nije vjerovao da će to stvarno učiniti, ali pozvao ju je na kavu. Na njegovo iznenađenje ona je pristala. Otišli su u njegov omiljeni kafić. Tamo su bili na kavi 3 sata. Jednostavno se nisu mogli odvojiti. Ona se ispričala što je onako reagirala, ali je rekla i da je imala pravo. Bili su totalna suprotnost no to ih je možda fasciniralo jedno kod drugog. Uvijek na kavi i kad je bio s curom gledao je okolo i traži sljedeći "plijen", ali ovaj put nije. Samo je gledao u nju. Nije bila nešto posebno lijepa, ali on ju je gledao kao da nikad u životu nije vidio takvu ljepotu.


...saznaj što se dalje događalo...i čitaj postove...kiß


11.02.2007. u 17:18 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






MySpace Layouts



MySpace



MySpace images






Images for your blog



image hosting for myspace

Image Hosted by ImageShack.us