< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni


Visit fairies and vampires


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Mcr The Jetset LIfe Is Gonna Kill You



OvAj EmO KiD WoLjA
OvAj EmO KiD WoLjA:
-AnChcu Lu I KaTu
-EmO DeChKe
-Sk8re
-KoCkIcE (RuLz)
-PrUgIce (RuLz)
-TocHkICe (RuLz)
-WaMpIrE (aRrRrRrR...)
-FoToGrAfIRaTi
-SwOj ChRtAcHi PrIbOr
-CrTaTi
-SlUsHaTi PjEsMe Od KOJiH JoJ Se ReZhE
-MsN
-ChInJeNiCU Da Su JoJ OKE PLAwE
-PiStAi PoEZiJU
-SiNg SoNgS ThAT MaKe YoU SlIt YoUr RiStS
-InTErNeT
-LJEtA
-LjEtNe OLUjE
-TwIlIgHt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-SwOJE BeDhEwE
-iTuNeS
-GuMeNe BoMbOnE
-StArKiCe
-VaNsE
-CrNu BojU (KoMbInIrAnU Sa PiNkY IlI LJuBiCHAsToM)
-GeRaRdA WaYa

Ne WoLJa
-PrEpEte
-LJuDe KoJI Ju IsKoRiShTaWaJu
-LaZhNe LJuDe
-LaZhNe PrIJaTEljE
-DwOlIcHnoSt
-AnONiMnE KOMeNtAtOrE (ZaTo Ih Je ZbLoKaLa)
-AnTi EmOe
-PiNKy U KOmBiNaCijI Sa BIjElIm
-AnTi WaMpire
-WoLtUrrE (GaDpWi Iz TwIlIgHtA)
-Ima JOSh ToGa, NO nE ZhElIm WaS SaDa ZaMaRaTi S TiMe


Moji naj naj blogači

ThE LiTTlE EMOtion PeRSon
VeRy SmArT EmO
FeElINg PoSiTiVeee

My FuCkInG WoRlD

TejČi AnD MaRiNčI- D Kul CuRkE
TeNa a.K.a. MaJ FejVrIt LeOpArDiCa
PePiCa MaJeNa
PuDLa Moja SlAtKiČkA
PePa EnD PuDLa
MaJeNa MaRe
KrEjZi BuBi KOjA ChE WaS UbItI AkO JOj SeRuCkAtE PO BLOGu =))))))
MuRdErScEnE (McR LOVeR)
EmO KiD...
TrOuBlE
EmAcHiCa

Moje Slike

Poems

My emo poem
Go to the balcony throw youreslf,
Take those pills drink them all
Load that gun and put it to your head
Sometimes i find that to be the only escape...
But is it?
As the blood dripps from your rists,
making a red stain on the white carpet floor
Will you change your mind
will you wish you havent done any of these things
even if you do, it will be too late
youll die
all thait is left of you will be your blood
will your mother wash it off
what will she do?
youll never know wont you?
cause your dead
and im breathing your oxygen,
im seeing things you woud see
yus if you havent pulled thait trigger
now when we buryed you
i rushed to my home
yes, here it is
theres my razor
will i have the guts, to press it firmly againts my wrists?
your not here to stop me this time
to take the razor from my hands do whatever it takes to stop me
so this was goodbye
this is goodbye
ill slit my wrists and shout goodbye
maybe you hear it
perhaps you dont
who cares anymore
if your brain is already scatterd on the floor.







četvrtak, 27.03.2008.

mood:ful hepi
pjesma koju slušam ovog trena: Born for this paramore

Hayy ljudi! kaj ima?
Baš sam hepi jer sam bila na tom blogu od jednih koza koje jako dobro znam (idu samnom u razred) a tamo su pisale sve najgore o emačima...
Ja sam skroz poludila kad sam to vidla i išla komat da im idem napisat da su jedne jadnice, kuje .itd... a onda sam vidla da su ih već dovoljno popljuvali pa nisam napisala nikaj jer mi je bilo žao ljudi koji troše zivot na to da gledaju tuđa posla... baš su ko babe tračerice hihi. ma nebum se zamarala s njima. dovoljna mi je kazna to kaj moRam s jednom od njih sjedit na nastavi, ne bih ju više spominjala.
i yust hate em all.

ali daaaaaaaaaaaaaaj kak neko nemre imat neš protiv ovoga?!?!?!:
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


baš su slatki.

Ha ha. moram se izrazito zahvaliti Fucking emo kitty na tako predivnim komačima koje im je (lolipopačicama) ostavila (najljepša ti hvala, hehe) i this is my little dream također, jer mislim da im je to napokon spustilo nos iz oblaka. oh vjerujte mi ja ih znam nos im je daaaaaaaaleko u oblacima...

mijenjanje pjesme - when it rains- paramore*

al brijem da sam je kriva za taj blog. jar ja sam prvi i jednini službeni emo u školi a njima je to još uvijek bilo nekaj nepojmljivo, a kad su vidle blog od emoboya1 sve im se to zgadilo i misle da je emo pedreluk i sotonistička skupina ljudi koi se režu i glavni im je cilj umrijeti. to uopče nije istina. melinda (newyorčanka) se u potpunosti slaže samnom. mislim to što smo emo ne znači da nesmijemo voljeti i biti voljeni...
mi smo isto ljudi samo s pojačanim emocijama... mi zato imamo sposobnost jače i vjernije voljeti za razliku od nekih ljudi kojima je realnost svaki dan imati drugog dečka (curu) ili svaki dan varati voljenog/voljenu kao ništa!
emo-ljudi nisu nekakav glupi kult mladih ljudi koji su krenuli u pogrešan smjer. većini emo ljudi je to stanje nastalo jer su izgubili voljenu osobu... ja sa izgubila jednu osobu do koje mi je jako stalo bilo... i ta osoba mi jako nedostaje jer je na mene doslovno ostavina neki neizbrisiv trag... on je bio tako mlad a tako rano izgubio pružan život... zbog jedne bolesti... nisam mu bila bliži rod ili nešto tako al mi je bilo jako stalo do njega... tek je počeo zivjeti... imao samo par godina… još mi je teško gad se sjetim… nikad ga neću zaboraviti… imao je najmodrije oči koje sam ikad vidjela… bio mi je poput brata… time heels all wounds...
does it?
ma sad sam došla od pisanja nekih gluposti do mojeg emocionalnog stanja...
ma ajde idem sad papa
xoxo
sve vas volim (osim lolipopačica)

*vidite iz načina pisanja da pjesme jako utječu na moje raspoloženje



| komentari (10) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.