subota, 07.10.2006.

...:::Well..I'm back:::...

Hello nadam se da ste svi ok!

-sjedim u sjeni stare lipe na mračnom polju
-sjedim i promatram divlje konje koji bezbrižno trčkaraju uokolo
-sve oko mene je mračno...jedina izvor svijetlosti je
baklja zabodena u zemlju
-na mom licu pojavi se suza jedna
-molim te dođi da se ne pojavi i suza druga
-ti me se nesječaš ali ja se sječam tebe!
-vjerujem u tebe
-tvoji ne snovi prolaze polako
-nemoj me pokušavati popravit nisam slomljena
-molim te ne plači
-ne boj se ne spavam još sam bdna
-još uvijek sam ovdije...sve je ostalo od juče
-možeš li me čuti...možeš li me osjetiti u svom umu?
-moram te izbaciti iz glave
-zbogom
-nemogu više misliti na tebe!
-moram krenuti dalje
-osječam jaku bol u prsima
-sada ti dajem moje srce jer to je jedino što mi je ostalo

- 19:13 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.