subota, 23.09.2006.

Hej!!!!!!

Ja sam se sad lijepo prehladila i tak da mi se amabaš ništ ne da!
Ovo je jedan brzi post i evo moja pjesmica!

mislila sam da ću moći,ali nemogu!
čekam cijelu viječnost kako bi došo!
više nemogu...ovaj vrt je prepun suza i boli!
ruže koje su bile bijele sad su crne od boli,a crvene od suza.
ovo mi se čini kao moja najveća noćna mora.
sve je crno nema nikog i ničeg
sve je drukčije,sad samo pokušavam zadržati dušu
postalo je hladno i sve biva bijelo počelo je sniježiti
preda mnom se našao stol i dvije stolice
ja sam bila na jednoj od tih stolica
na stolu su se pojavile tri svijeće i vaza s cvijećem,
na drugoj stolici je bio leš nekog crnog dečka
sve je jače sniježilo..!
u ruci sam držala čašu krvavo crvenog vina
pomalo je izgledalo kao prava krv
uplašila sam se i ispustila čašu
i molila da smrt dođe po mene
kad je već bila ondje mene nije bilo
bježala sam i uspjela pobjeći
ali još se sjećam te noći.

- 19:24 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.