NEŠTO O MENI
MySpace Layouts


center>
HOROSKOPSKI ZNAK: Rak
SLUŠAM: Kelly Clarkson, Gwen Stefani, Mariah Carey, Green day, Pussycat dolls...
NAJ GLUMCI/CE: Chad Michael Murray, Hilary Duff, Brad Pitt, Angelina Jolie...
NE VOLIM: bahate, umišljene, bezobrazne ljude
VOLIM: ići van s frendicama i frendovima, frendice, obitelj, zaje***** se...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





MOJE DRUŠTVO


Selena

Cura je legenda!!!!!! Odlična frendica, s njom ti nikad nije dosadno! Žena je leeeeegendaa!!! Zabavna je, slatka, ma zakon!!!




Helena
Uvijek pukne neku glupost pa svi crkavamo od smijeha, uz nju ti nikad nije dosadno, prava partijanerica, dečke mijenja k'o čarape, zabavna, super frendica!



Maja
Zgodna, često zna provalit nešto smiješno na satu pa ja poludim, prije je stalno govorila da hoće dečka sad ga napokon i ima! Super frendica i jako je slatka!



Rea
Radi smiješne face, stalno priča neke svoje priče sa zbora, nekad pjeva svoje crkvene pjesme, nadima joj je batman, slatka dobrica, smiješna je i super je frendica!



Leana
Kako se te cura smiješno smije! Smiješna je, malo smotana ali jakoo jakoo jakoo jakoo slatka!



Marijana
Uvijek nešto pjeva, dobra frendica!



Petra
Naj boja joj je roza, znam ju jako kratko ali je super frendica i jako je zgodna i slatka! Ona i Dijana su nerazdvojne!!



Dijana
Simpa je, naj frendica joj je Petra, zgodna je i slatka, tak je smiješna i zabavna, a tu su i sendviči... ma cura je super!!!



Tea
Kad se ta cura počne smijat... Ma mala je super, legenda, slatka je i ima dečka ****!!!!!!!

Tu su još cure iz 7.b Mirna, Tais, Hana i Nika! Cure su fakat super i zgodne su i slatke!

E sad dečki:
Cvija
Uz njega ti nikad nije dosadno, stalno se tučem s njim, provali neku glupost pa svi crkavamo od smijeha, super frend!

Brajko
Sladak je i voli se zaje*****, super frend, zabavan, ma jednostavno legendaran!!!!!!!

Šipuš
Jako je zgodan je i zabavan, stalno nešto repa pa se Maja i ja smijemo, on i Cvija stalno prepisuju od Maje i mene pod testovima, super frend!!!!!

Matej
Super frend, zajebant do daske, ma sve 5, pod satom nešto provali pa se svi trgamo, leegenda!!!!!

Donta
Najveći filozof u razredu, osnovao je "kvart", voli se zajebavat, ma super frend, sve 5!!


Imam još puno frendova: Širola, Fran, Krpan, Wane, ... Svi su super i vole se zaje*****.



mystery girl

nedjelja, 26.03.2006.

Jučer sam bila vani sa Marijanom, Lenaom, Petrom i Dijanom, a poslije su dečki došli i neke osmašice. Bilo je super... Poslije smo se sakrivale i pratile dečke, pa smo trčale ko lude!!! Onda smo svi sjeli na neke klupice i tak bezveze pričali. Pa smo smišljali planove kako spojit Petru i *****, i Dijanu i ******.
I tak, bilo je super! I danas idemo van ali Dijana je napisala na postu da danas možda neće ići van, šmrc!
Ne znam kaj da više pišem, pusa svima!!!! wave
Myspace layouts



- 14:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis mene
Bokić! Moj nick je mystery girl. Ovo mi je prvi blog i nadam se da će biti dobar. Moja naj boja je žuta,
myspace layout


a po horoskopu sam rak. Živim u Zagrebu i idem u sedmi razred. Volim slušat Kelly Clarkson, Mariah Carey, Gwen Stefani, Pussycat dolls, Green day, Black eyed peas i druge. Mrzim narodnjake. Jedan od najboljih filmova mi je
Cinderella story; preporučujem svima da ga pogledaju, glume Chad Michael Murray i Hilary Duff. Najbolji predmeti su mi BIOLOGIJA, LIKOVNI i TJELESNI. Najgori predmeti su mi FIZIKA I KEMiJA. Profesorica iz kemije je užasna i puno zahtijeva, a profesor iz fizike ja jakooo čudan! Volim puno spavat. Imam 5 super frendica i stalno smo zajedno. Mogla bih vam još puno pričat ali mi se ne da :)
Free Site Counters
Free Site Counters


Cursors




What teen celebrity are you?

Hilary Duff
you are a young pop star that has the latest trends