Magnet za nesreću

Zašto meni sve uvijek ide naopako??? Zašto ni jednom ne mogu iz prve nešto napraviti kako treba? zašto za svaku prokletu sitnicu moram učiti na svojim greškama?? prokleti faks. mrzim ga. ne mogu vjerovati da su mi sati, noći i dani učenja prošli uzalud. sve sam znala napamet, da si me u 3 sata ujutro probudio i pitao nešto znala bi istog trena odgovoriti... i nakon svega toga da na kolokviju osvojim 0 bodova??? ne mogu vjerovati... toliko truda uzalud...

preumorna sam za bilo što sad... totalno sam neispavana... a još me u subotu i sljeme čeka. ne želim više ovako. da se bar mogu ujutro probuditi bez ikakvih briga i živjeti život u miru s osobom koju volim, bez ikakvog opterećenja.. ali život nije lagan... život je prava kuja.

07.05.2010. u 19:36 |

ostavi trag… (8) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (2)
da/ne?

Opis bloga

a vidjet ćemo pa što bude...

Linkovi









Za sve vukodlake i vampiriće... :p

evo ako se nekom igra neka igrica na internetu... dobra je... pa navratite ako vam se da... :p
BiteFight

a možete se pridružiti i mom malom klanu. :))
na adresi Bloodsuckers clan