siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Imaš li komentar?/Da/Ne

Opis bloga

Za početak,ovo je izmišljena priča o životu jedne tinejdžerice.Saznati ćete što će joj se sve događati,s čim će se susretati,a možda će nekada biti u istoj situaciji kao i vi...

O meni...

Zovem se Helena i moj novi život počinje u gradu u kojeg sam se nedavno preselila.Sve mi je nepoznanica,trebam vremena da se naviknem.Idem u 8. razredi imam 14,uskoro 15 godina.Moja najbolja prijateljica zove se Mia,ali smo se nažalost razdvojile kad sam se preselila.Još smo u kontaktu i uvijek ćemo biti.Ne znam što me čeka u novoj okolini,nadam se puno boljih stvari...

Bryan Adams Lyrics














Bryan Adams Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Run to you - Bryan Adams

She says her love for me could never die
But that'd change if she ever found out about you and I

Oh - but her love is cold
It wouldn't hurt her if she didn't know, 'cause...

When it gets too much
I need to feel your touch

I'm gonna run to you
I'm gonna run to you
Cause when the feelin's right I'm gonna run all night
I'm gonna run to you
She's got a heart of gold she'd never let me down
But you're the one that always turns me on
You keep me comin' 'round

I know her love is true
But it's so damn easy makin' love to you

I got my mind made up
I need to feel your touch

I'm gonna run to you
Ya - I'm gonna run to you
Cause when the feelin's right I'm gonna stay all night

I'm gonna run to you
Ya - I'm gonna run to you
Oh when the feelin's right I'm gonna run all night
I'm gonna run to you

srijeda, 09.01.2008.

Već počinju problemi....

Mislila sam da je ovo kraj svih mojih problema,ali izgleda da sam se prevarila.Zapravo je sve bilo super dok nisu završili zimski praznici.Počelo je drugo polugodište u novoj školi i "Napokon je",mislila sam "došao prvi dan".Nastavnicima nije lako ocijenjivati novu učenicu u samo drugom polugodištu.Moje vrlo dobre ocijene nisu im puno značile,no prvi tjedan nije bilo puno ocijena.Bila sam veoma iznenađena kada sam prvi put ušla u 8.a razred.Činili su mi se dragi,bili su nasmješeni i izgledali su veoma sretno zbog nove učenice u razredu,tako se bar meni činilo.Ali nije sve bilo tako bajno i lijepo kako sam opisala prvi dan.Ne mislim na novu školu.Mislim na Miju koja mi je u međuvremenu napisala poruku:"Hej Helena,ne mogu vjerovati,danas sam završila u bolnici...Slomila sam nogu kada sam išla u školu...Poskliznula sam se na led.Sada sam u bolnici,ne znam kada mi slijedi operacija pošto mi je desna noga slomljena.Ne želim da se brineš,sve će biti dobro...Čuvaj se,klisko je vani...".Zašto baš Mia?Što se to događa sa mojim životom?Zar on ne može bitio normalan?Moja najbolja prijateljica je slomila nogu...Zašto uvijek dobri ljudi stradaju?Te su me misli pratile cijeloga dana.To je bio razlog što sam prvoga dana u novoj školi,umjesto da budem prijateljski raspoložena za upoznavanje novih faca,bila tiha,zamišljena,tužna i povučena.Začudo,nitko me nije pitao što mi je.Svi su me začuđeno gledali.Pitali su me pokoje pitanje odakle sam,čime se bavim i ništa više.To je bio moj prvi dan u školi...



| Imaš li komentar? (8) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.