siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Imaš li komentar?/Da/Ne

Opis bloga

Za početak,ovo je izmišljena priča o životu jedne tinejdžerice.Saznati ćete što će joj se sve događati,s čim će se susretati,a možda će nekada biti u istoj situaciji kao i vi...

O meni...

Zovem se Helena i moj novi život počinje u gradu u kojeg sam se nedavno preselila.Sve mi je nepoznanica,trebam vremena da se naviknem.Idem u 8. razredi imam 14,uskoro 15 godina.Moja najbolja prijateljica zove se Mia,ali smo se nažalost razdvojile kad sam se preselila.Još smo u kontaktu i uvijek ćemo biti.Ne znam što me čeka u novoj okolini,nadam se puno boljih stvari...

Bryan Adams Lyrics














Bryan Adams Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Run to you - Bryan Adams

She says her love for me could never die
But that'd change if she ever found out about you and I

Oh - but her love is cold
It wouldn't hurt her if she didn't know, 'cause...

When it gets too much
I need to feel your touch

I'm gonna run to you
I'm gonna run to you
Cause when the feelin's right I'm gonna run all night
I'm gonna run to you
She's got a heart of gold she'd never let me down
But you're the one that always turns me on
You keep me comin' 'round

I know her love is true
But it's so damn easy makin' love to you

I got my mind made up
I need to feel your touch

I'm gonna run to you
Ya - I'm gonna run to you
Cause when the feelin's right I'm gonna stay all night

I'm gonna run to you
Ya - I'm gonna run to you
Oh when the feelin's right I'm gonna run all night
I'm gonna run to you

utorak, 08.01.2008.

Sve je gotovo...

Početak je novog razdoblja.Konačno sam se preselila,svi moji problemi nastali u prethodnome gradu su nestali.Nema više onih "super prijatelja" koji su me okruživali u "super školi".Moja najbolja prijateljica Mia,jedina koja me razumije sada je kilometrima daleko od mene.Pozdravila sam se s njom,onako pravo prijateljski jer ona to i zaslužuje.Ispustila sam par suza,ali samo zbog sjećanja na sve lijepe trenutake koje sam proživjela s njom.Još smo u kontaktu i bit ćemo uvijek.Sve mi je ovdje velika nepoznanica.Nova kuća,grad,ljudi,okolica...Koliko mi treba da se naviknem na potpuno novi život?Svoje bivše kuće rado ću se sjećati,ali ne i škole koju sam prethodno spomenula.Svaki odlazak u školu je bila mala noćna mora...Nisam odlična učenica i prolazim s vrlo dobrim,to mi nimalo ne smeta.Ne razmišljam o budućnosti,o srednjoj školi ni o fakultetu.Osmi sam razred,ima još vremena.Od svih razreda osnovne škole znam da će osmi biti najbolji jer ga nastavljam na potpuno drugom mjestu.Mia je jako tužna,razumijem ju,i ja sam.No,ona razumije mene i moje probleme koje sam imala.Sada su nestali.Jesu vam se ikada rugali zbog aparatića na zubima?Vjerovatno povremeno.Meni su se rugali svaki dan.To naravno nije bio jedini problem...Imala sam ih i kod kuće,ali se sada ne želim prisjećati tog razdoblja.Hrabro idem dalje,ni ne znam što me čeka sutra...



| Imaš li komentar? (4) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.