my rock world

28.06.2006., srijeda

>nema naslova< >ko će ga smišljat<cool

prvo upri play!!!!



odma na pocetku: PROSLA SAAAAAM!!!!! i to s 3!!! na klaviru. yuhu! hvala na podršci smijeh blablabla...
upisala sam se u gimnaziju, tj. predala sam, pa cu se onda valjda upisat.
u ovih 5 dana sam bila i na moru malo boje da se nabaci dead. e zato nisam pisala post prije! joj kako sam nestrpljiva, sutra ce bit rezultati na školi! ma primit ce me!

napokon sam našla da negdje ima skinut comu na ovom internetu. ma ta pjesma je drama, text, melodija, ma kako je to sve axl dočaro,ma svaka mu čast! gotovo cijeli text se sastoji od nekih njegovih dubokih misli. neke dijelove je skroz teško prevest, al kad se udubis text je fenomenalan!
evo samo jedan dio,meni najdrazi u ovoj pjesmi, zadnji dio:

You got a one way ticket on your last chance ride,
Gotta one way ticket to your suicide,
Gotta one way ticket and there's no way out alive,

And all this crass communication that has left you in the cold,
Isn't much for consolation when you feel so weak and old,
But is home is where the heart is then there's stories to be told,
No you don't need a doctor, no one else can heal your soul,

Got your mind in submission, got your life on the line,
But nobody pulled the trigger, they just stepped aside,
They be down by the water while you watch 'em waving goodbye,

They be calling in the morning, they be hanging on the phone
They be waiting for an answer when you know nobody's home,
And when the bell's stopped ringing, it was nobody's fault but your own,

There were always ample warnings, there were always subtle signs,
And you would have seen it coming but we gave you too much time

And when you said that no one's listening, Why'd your best friend drop a dime?,
Sometimes we get so tired of waiting for a way to spend our time,
And it's so easy to be social, it's so easy to be cool,
Yeah, it's easy to be hungry when you ain't got shit to lose,
And I wish that I could help you with what you hope to find,
But I'm still out here waiting, watching re-runs of my life
,
When you reach the point of breaking know it's gonna take some time,
To heal the broken memories that another man would need just to survive

- 18:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

23.06.2006., petak

uf!

evo,sjetila se ja da imam blog!,pa cu novi post nabacit! jao utakmice! nobangheadbangmadburninmadpuknucu podrazumjeva se da su svi gledali pa necu sad pisat kakva je igra bila nego komentare! što se mene tiče jadno su igrali! zabili golmouthwash pa kontaju pobjedili. bas jesu. a da golman nije bio nako smotan nebi bilo drugog gola. onog tomasa treba izbacit ne samo iz reprezentacije nego iz nogometa uopće. šta će mu ruka u zraku,sreća naša da nije sudac to vidio drugi put. a sreća njihova kad smotani sudac nije vidio DA JE DRUGI GOL AUSTRALIJE BIO ZALEĐE!!! ja stvarno mislim da jeste,i fino se na snimcima vidilo. a eto im ga,ionako je naš na pocetku utakmice skršio negog njihovog i bilo je za penala,a sudac nista. a o 3žuta mi se stvarno ne da pisat.da je i onaj otišo dobili bi nas u zadnjim minutama 3-2. a neka bi, ta isto im sranje izgubili na 2-2 il 3-2 kad idu kuci.
ovo sve nesto isto ko sa severinom i eurosongom - nije eurosong jos ni poceo vamo je skoro pobjednicom proglasili,ma šta ti je,ko je bolji od nje,tako i nasu reprezentaciju,igrali protiv brazila super [to je, svaka im čast ;))))]odma,nema,niko bolji od nas na svijetu. a protiv japančića se mučili ko konjine! a šta ću im ja, nisam ja ništa izgubila,da su se malo puno više potrudili mogli su drmnut lovu!!! eto im sad. ajde,dosta o tome.

danas mi je ispit. iz klavira posranog. dobro, samo iz klavira.namcor u 3. GOTOVA SAM! bang GOD HELP ME!!!!! ove godine se mucim za tricu,a prije mi krivo bilo kad 4 dobijem! idem sad opet vjezbat,vi mi svi sreću poželite. pozz svima!

(aa, jos nes, malo sam slikica nadodala u boxeve dead ;))) wink)
- 09:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

17.06.2006., subota

;))))

prije sam vas gnjavila slikama,a sad niđe jedne,pa evo koja...
prvo my slash,afkors,
ova je sa zadnjeg njegovog koncerta s gunsima. odavno je imam,pa da se ne kiseli više čekajuć...
Image Hosted by ImageShack.us
i josh neke slikice
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

inače,različite su priče,negdje piše da se ponovno okupljaju stari gunsi, negdje da nema ništa od tog,a negdje da novi sad izdaju album (stara priča). ma ko će znat. ja navijam za ovo prvo
- 20:03 - Komentari (16) - Isprintaj - #

15.06.2006., četvrtak

nakon toliko vremena.......

........JAVLJAM SEEEEEEEE!!!!!!!! ufffff,toliko toga se desilo,ne znam odakle bi pocela,zato necu gotovo nista od tog ni napisat! (koda nekog uopce i zanima.) samo cu ponešto,nak,malo da ima ;)
prvo sam dobila od mam i dad samsung D500. aj super,ionako bi i sama taj izabrala.
bila mi krizma 4.6. bas mi je super bilo. ubacit ću svoju sliku u ovaj post,samo mi se sad ne da. next time.
u školi se mučila za sto bolje ocjene da mogu u posr.gimnaziju.
onda došla exkurzija. baš nam je super bilo.ma drama.ma šta ti je.lol. prvi dan išli u split,pa tamo obilazili grad i to sve,pa onda u kupovinu.eee,tu sam sebi kupila gnr narukvicu,sad mi još fali prsten wink onda išli na krku. vozač profulo pola puta pa se vraćalibang. i onda u hotel u biokovu. jadni ljudi nisu mogli spavat kako smo dobri i poslušni bili. ma ko ih je*e. baš nam je drama bilo tu noć. samo se malo previše pušilosmokin. heh
drugi dan išli u nin,pa u zadar. imali neku drugu vodičku, dosadnu. onda na kupanje i skakanje po hotelu. i navečer discoparty super je bilothumbup,iako to nije pravi disko,nego nesto uredili ko disko.aj dobro.
zadnji dan se pakovali i otišli na plitvice.opet vozač profulo put. LOL. na plitvicama bas fino,samo nismo imali vremena razgledavat,brzo išli. nema veze. i onda se vozili kući duuugo. u autobusu poceli ''plakat'' (da ne reknem revat i cmizdrit). j**o te. majke ti, i meni je zao sto se rastajemo i sve to,al nemogu plakat tako. necu sad filozofirat o tom,al, niko nije isti.
jos nismo skupili para da razradnici kupimo poklon,a zavrsila nastava.
zadnji dan se poljevali. i bila sam skroz suha dok me glavinic nije polio. a kad smo se vracali i ti monika...sory,ako ovo citas, što sam te žvajznula.
mogla bi jos puuuno tog pisat,al znam da se ni ovoliko nece dat citat. idem. a,ne jos.nisam prokomentirala hrvatskahrvatsku-brazil. pa eto,nema se sta puno tu (ustvari ima),nasi su odlicno igralilud,al eto...
e sad stvarno idem, pozz svimaaaawave (majke ti kolki sam post napisala!!!)

- 23:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.06.2006., subota

....... (ko će smišljat naslov)

evo mene! a gdje bi bila???
opet nakon dugog vremena pisem. nekako me prolazi ovo s blogovima,ne da mi se pisat kad imam vremena,postaje dosadno.neka je.
sutra mi je krizma! vec i to doslo. do zadnjih par dana bile su vrućine,pa smo svi mislili da će i za krizmu bit,kad okrenu kiša prekjučer! hladno, moš komotno jakne nosit. a ja kupila majicu-kosulju dugih rukava tako tanku da je možeš po najvecoj vrućini obuć,isto koda nemas nista na sebi, i haljinu do koljena. SLEDIT ĆU SE!!!! danas sam trazila da kupim nesto,svi duxovi su mi sportski i nisu za to,al se zimska roba sklonila,sve ljetno. ne znam sta cu za sutra!!!
dobila sam mobitel od mame i tate(cerek) -samsung D500. drama je mob-to sam znala,a sad pogotovo znam.samo da se ne rasklima,ma nece.
evo...... OD 8 GODINA OSTALO JE JOŠ SAMO 6 DANA!!!!! zavrsava nam osmi raznonamcorpuknucu. u četvrtak ćemo na exkurziju.
falit će mi pola razreda! a za drugu polu me nije ni briga,pa neće mi falit
- 23:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

pa evo...vidit cemo,valjda ce
bit nesto
od ovog. sami pogledajte
ovdje cu pisat o legendama
koje se ne mogu ponovit,
a to su
GUNS N' ROSES,
onda o sebi i svemu sto mi
padne na pamet...
a vi komentirajte! dead

kolko vas je bilo...
Free Web Counter

hit Counter

a koliko vas je sad


i kolko vas je odakle (tek od 5.8.06.)



















blogovi koje ja čitam
gn'r fan
gn'r fan - drugi blog
rock block
rock rose
guns n' fuckin roses
guns and fuckin roses
freak girl
slash007
senilnost
dina
avril4ever
slashova PF
dream angel

ko ima vremena i živaca nek klikne
MY DEAR SLASH!!!

$om€thIn' aBouT m€

~ja sam ivana
razred:1 (1)
~172-3cm visoka -valjda sam
i narasla tkad sam se mjerila..,
smeđa kosa,plavo-zelene oči
~~sviram klavir-idem u
glazbenu-skolu i ponekad
elektricnu gitaru
volim surfanje po internetu,
svađanje s bratom i sestrom,
ludiranje i glupiranje s
frendicama
i jos puuuuno toga...
volim darkere,obicno su svi
loodiii!
ma volim puuuno stvari
nemogu se sad sjetit....
nevolim ~ufurane fufe koje
svakodnevno viđamo po skoli,
ljenost -jer sam ja ljena,
ma nemogu se sad sjetit ni
ovdje sveg..
obozavam: muziku,
glazbu,mjuzu-kako
god oces-tocnije-

ROCK
naj boje: crna i tamno plava
ivanna_1_@hotmail.com

(stvarno je dosadno na msn-u)

mY f@v gRup€

...:::ZAKONNNN:::...:
GUNS 'N' ROSES

..::ostalo::..
AC/DC

avril lavigne

billy idol

bon jovi

black sabbath

bullet 4 my valentine

crno perje

deep purple

evanescence

green day

H.I.M.

hladno pivo

iron maiden

jimi hendrix

kiss

linkin park

metallica

nirvana

nickelback

nightwish

pink floyd

rolling stones

slipknot

system of a down

U2

zabranjeno pušenje

within temptation

...i jos puno toga,ko ce se sjetit
svega odjednom


bullshit:
NARODNJACI



guns n' roses


music song lyrics


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace


Image Hosted by ImageShack.us

ova pjesma liječi kakav
god problem imali...


Don't Cry (Original)

(Stradlin'/Rose)

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been here before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had... baby

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember
that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Music Video Codes by VideoCure.com


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us