akcija i reakcija https://blog.dnevnik.hr/myreflections

nedjelja, 09.08.2009.

... samo za uvod...


Pokušavam ti već dugo objasniti Newtonov zakon akcije i reakcije... ne znam kako bih drugačije predočila tu zapetljanciju u kojoj se nalazimo.
Shvaćam polako da se naš problem krije u različitim kutovima gledanja na stvari.
Ja ću i dalje imati svoje mišljenje o svemu, ti naravno svoje, uz gomilu opravdanja zašto je nešto tako kako je, a ja i dalje neću shvaćati, samo ću prihvaćati i čekati, nadati se promjeni na bolje.
A moj problem krije se u nemogućnosti prešućivanja onoga što mi nije po volji. Što moje mirenje sa događajima nikako ne može proći bez iznošenja mog viđenja. I smatram da je to u redu, koliko god se to tebi ne sviđalo. I nije svaki moj prigovor poziv na svađu. Niti razlog za "ostavku". Samo pokušaj usmjeravanja ka željenom smjeru. Samo moja reakcija na tvoju akciju...


Image Hosted by ImageShack.us

09.08.2009. u 20:59 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)

Opis bloga

Ako neko tijelo djeluje na drugo nekom silom, tada i drugo djeluje na prvo silom koja je po iznosu jednaka, ali suprotnog smjera smjeru druge sile...
Ako tijelo A djeluje na tijelo B nekom silom, tijelo B djeluje na tijelo A silom jednakog iznosa, ali suprotnog smjera...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr