.....

Ugledala sam moga dečka Alexa kako se doslovno žvali s fuficom Sarah. Isabell je bila pored mene i obje smo ostale stajat, baš kao da smo nepomične. Ljutito sam ušla u razred i sjela na radijator ispod prozora. Do mene je došla Isabell i upitala me:

Isabell: Nicole jesi li dobro?
Ja: Savršeno sam zašto ne bih bila?
Isabell: Pa, Nicole upravo si vidjela dečka kako se žvali s najvećom fufom u školi.
Ja: Da, pa što.
Isabell: Nicole ne pravi se kao da je sve u redu, jer i ja i ti znamo da nije.
Ja: Sorry Isabell, ali sada mi nije do ničega, a pogotovo ne do razgovora o njemu.
Isabell: Oke, razumijem te.
Ja: Ako možeš i ako želiš doći poslije škole kod mene, pa da tamo u miru popričamo.
Isabell: Može! Al vidjet ćeš preboljet ćeš ti njega.
Ja: Nadam se!

Sjela sam na mjesto i izvadila knjige. Taj smo sat imali biologiju. Nastavnica nam nije došla. Cijeli smo sat pričali i dopisivali se. U petak je Eric prvi dan došao u školu, no nije došao prvi sat već zadnji kada smo imali sat predavanja(tako moj razred zove sat razrednika jer nam uvijek nešto pripovijedaju o ponašanju). Zar je baš morao doći taj dan kada sam bila sva nikakva i bez volje. Razrednica mu je pokazala slobodno mjesto pored mene. Kada je sjeo rekao mi je:

Eric: Ej, super je što sam došao u ovaj razred barem nekoga poznajem.
Ja: Aha, super.
Eric: Nisi baš neke volje. Što ti je?
Ja: Ništa mi nije. Sasvim sam dobro.
Eric: Ne čini mi se baš, ali nema veze.

Razrednica nas je pustila ranije. Isabell i ja smo krenule kod mene, no nešto nas je omelo. Na izlasku iz razreda netko nas je zaustavio.

Ta osoba: Cure, stanite.
Ja i Isabell: Molim?(glas nam se činio veoma poznat)
Ta osoba: Stanite!!
Ja i Isabell:(smo se okrenule i ugledale osobu koja nam se obraća) Ti?
Ta osoba: Da ja, možda začuđene?
Ja i Isabell: Pa... Možda malo...
Ta osoba: I ja sam isto malo.
Ja i Isabell: Ti ?
Ta osoba: Da ja sam jednako začuđen/začuđena.
Ja i Isabell: Ali zašto ti možeš biti?
Ta osoba: Saznat ćete ako mogu s vama krenut prema tvome kvartu Ann Nicole.
Ja i Isabell: Da, da možeš.

I tako smo mi krenuli. Kada smo došli ispred moje kuće ta osoba je otišla. Isabell i ja smo ušle u kuću i krenule prema mojoj sobi. Na stepenicama nas je zaustavila Ann. I rekla

Ann: Nicole! Ja sam gladna, a mama radi. Možeš li mi ti napraviti nešto za jesti?
Ja i Isabell (u isto vrijeme): Može! A Ann je li mama doma ili Megan?
Ann: Ne, sama sam doma od 3p.m.(15h)
Ja: Ann Zašto me nisi zvala na mobitel?
Ann: Mama mi je rekla da te ne zovem da ti ne smetam.
Ja: Ann, zašto su te mama i Megan pustile samu?
Ann: Rekle su da ćeš ti brzo doći i onda su otišle.

Isabell, Ann i ja smo radile palačinke sa sladoledom(njami). Kada smo sve što smo spekle pojele Isabell i ja otišle smo u moju sobu, a Ann je otišla u svoju sobu. Isabell i ja smo razgovarale o onom što se desilo.

Isabell: Nicole, zašto te ono što si vidjela nimalo ne dira?
Ja: Dira me, no to ne pokazujem.
Isabell: Zašto?
Ja: Zato što je on običan pokvareni gad koji mi je govorio da me voli i da mrzi Sarah.
Sada vidim kako je mrzi.
Isabell: Preboljet ćeš ga Nicole. Vidjela sam kako te Eric danas gledao. Smijem li znati
zašto?
Ja: Ma on mi je prvi susjed. Doselio se u Kateinu staru kuću.
Isabell: Aha.

Malo smo pričale i onda slušale muziku i surfale po netu. Kasnije smo malo crtale stripove i bez veze stvari.
Osoba koja je bila tajanstvena u ovome postu saznat ćete tko je zapravo u sljedećem postu, tj. nastavku.

SORRYTE ŠA SAM OPISALA SAMO JEDAN DAN I SORRYTE ŠA SAM JEDINO ISABELL OD LIKOVA SPOMINJALA NADAM SE DA SE NE LJUTITE PUFFA

NASTAVLJA SE....





21.10.2006. | 20:21 | 12 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Moj novi life u Americi i moj Teen Life

Ako neko želi u priču nek u komentarima da kratak opis i ulazi u priču


hits


online



Moj foto album
Ramona
Anna
Bridget
Isabell Black
Amanda

Moje ocjene (zapravo ocjene u Americi u školi u koju ja idem)
A - 5
B - 4
C - 3
D - 2
F - 1



Linkovi

Ann Nicole Anderson (Ja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-imam 15 godina
-često farbam kosu pa vam ne mogu reć njenu boju
-rođena sam 24.12.1991
-po horskopu sam jarac
-živim u kući u Orlandu (Florida)
-idem u 1.razred gimnazije
-slušam rock, punk & metal
-slušam: S.O.A.D, Slipknot, R.h.c.p, Green Day, malo Nirvana i Good Charlotte
-frendice:Kate, Liz, Amanda, Isabell, Ramona, Nollita, Alexa
-frendovi: Lion, Daron, Alex(my love), Simon.....
-volim starke, Fast Food, ananas, gluposti, spačke,čitat ......
-mrzim Alana, Ciaru, Leonu, profače, Engleski, matematiku, Sarah........

Likovi

Alex

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođen je 25.12.1990 na Božić
-živi u ogromnoj kući, ali nije razmažen niti uobražen
-živi s roditeljima i sestrom
-u slobodno vrijeme radi kod tate na recepciji u hotelu
-voli svog psa Dona, fiziku, tjelesni, igra football, pod odmorom stalno sluša svoj mp3 player
-ne voli zapravo mrzi Engleski, dosta profača, Ciaru i Alana, Rona (domar)......
-sluša rock, punk i nešto malo metal
-football-ska mu se momčad zove Clovers (Cloversi)
-neki kažu da je najzgodniji dečko u cijeloj školi

Nolitta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 14 godina
-rođena je 8.11.
-ide sa mnom u razred
-mrzi matematiku i fiziku
-sluša Evenscence, Good Chatlotte, Simple Plan, Avril....
-non stop se smije, a kada se ne smije na glas smije se u sebi
-stalno je nasmiješena

Amanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-rođena je 31.10. na Noć Vještica
-ide sa mnom u rezred
-ok smo si frendice ali mi ponekad ide na živce
-voli raditi gluposti, spačke, izazivati nerede
-ne voli školu pa nema ni dobre ocjene
-sluša him i rock (Gunse, Nirvanu, Green Day)
-nosi traperice, sportske majice, starke
-mrzi haljinice i minice

Isabell

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 15 godina
-dobre smo si frendice
-ima crno-smeđu kosu, visoka je
-sluša R.H.C.P, Guns 'n' Roses, Evenescence, Green Day
-mrzi matematiku
-obožava radit psine i često upada u nevolje
-obožava životinje, ima psa, mačku i kunića

Ramona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990 na petak 13.
-po horoskopu je rak
-za sebe kaže da nije popularna već da je čudakinja
-sluša rock (Guns 'n' Roses, The Doors, Evenscence)
-najpredmeti su joj kemija i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron (praznoglave silikonske fufe)
-ima dečka
-nadimci samo za njenog dečka su Ram ili Rammy

Sarah (ili UMIŠLJENA KUČKA)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-u mome je društvu poznata kao umišljena plava kučka ili samo umišljena kučka
-ima brata i sestru. Sestra joj ide u drugu školu, a brat u ovu u koju idem ja i u koju ide ona. Ali joj je brat za razliku od nje jako cool
-obožava rozu, pink i takve meni užas boje
-živi u vili s bazenom (umišljena idotkinja tj. kučka)
-slauša Britney Spearse, Beyonce, Pussycat Dolls......
-uglavnom ona je jedna umišljena bitch, koja sluša pop i obožava meni užas boje

Simon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 god.
-totalno je cool
-sluša metal i rock
-uvijek nosi trapke i majice s kratkim rukavima(čak i zimi)
-ima curu Miu, no ona ne ide u ovu školu
-hobi mu je spavanje i gledanje horor filmova
-nekad se ne oblači se u stilu onoga što sluša

Mary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ima dužu smeđu kosu i oči boje čokolade
- jedinica u obitelji
- roditelji su joj malo imučniji ali nije razmažena
- štreberica je pa je zbog toga bas i ne podnose u drustvu
- osječajna je i romantična
- stalno plače, povučena je i nema baš prijatelja
- u ovu je školu došla jer su je u prošloj maltretirali
- ide sa mnom u razred
- u ovu je školu krenula u ponedjeljak 23.10.2006

Sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- pravo joj je ime Samantha
- ide u 1.c moje gimnazije
- rođena je 1.11.1990.
- živi u mom kvartu (tj. nova je u njemu)
- poprilično je bogata
- obožava shopping i modne marke
- sluša sve po malo
- ima mačku koja se zove Princess(čudno je ime ali mačka joj je bijela i perzijska)
- super je cura
- iako je poprilično bogata nije uomražena
- živi s roditeljima i sestrom njezine mame
- ima stariju sestru koja živi u L.A.-u i viđa ju jedanput u mjesecu

Eric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- super dečko
- moj susjed
- ima starijeg brata
- vozi Porsche
- malo je bogatiji jer su njegovi roditelji dosta poznati slikari
- ide sa mnom u razred
- funny je i zna se šaliti i na svoj račun i na tuđi, ali zna kada je pretjerao u nečemu
- sluša techno
- ima psa koji se zove Rick