~˘°.˛.G!RŁ$ DQN`T Ł!K3 BQY$, G!RŁ$ ŁłK3 C@R$ @ND MQN3Y.¸.°˘~

nedjelja, 18.06.2006.

GLUUUUPA UTAKMICA!!!

Jaaaaaooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!
Bok ljudi!!!
Ja danas gledala nogoš i ono igrali Hrvatskahrvatska i Japan nut (patuljci)!!! Nemogu vjerovat da je bilo 0:0 !!! Kak mi, takvi visoki (viši on Japanaca, naravno!!!) , nismo mogli zabit čak ni 1 jedini gol?! Ispali smo LUZERI!!!!

Jućer sam bila sa Beattom na bazenima i bilo je odlično!!! Uključili su stjuju 2 puta. Tamo je bio Grizelj, Šariri i Đapić. Grizelj je bio izgubio brata, a ovi dvojica su imali isti badić!!! ("De, dobro je!!!")

Joooooooooooooooooooooooooooj daa, ja si kupila naj naj naaaj ljepši bikini na svijetu!!!
Narančasti je...................thumbup.....................
Neda mi se više pisat... Eo jedna slika....
Kissssss........kiss........


blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts

- 21:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #