~˘°.˛.G!RŁ$ DQN`T Ł!K3 BQY$, G!RŁ$ ŁłK3 C@R$ @ND MQN3Y.¸.°˘~

utorak, 30.05.2006.

CALIFORNIJA

Eo vam jedan ooooodličan spot!!! Uživajteeeeeeeeeee!!!
Komentirajteeeeeeeee!!!




...kissss....kiss.... p.s. thanks Beatta!!!

- 12:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 29.05.2006.

nema naslova

Boooooooooookk ljudi!!!!
Nisam se javljala milijun tisućljeća jer mi je život dosadan...

Ja i Dalma bile vani i neki dečki totalno zabrijali. Ma ti su ludi...lud...!!!
Upoznali smo se i niš ono... Malo su glupi, al dobro, to su neki dečki iz mog vrtića (Dalma je išla isto u Sijenčicu, ko ja)!!! Oni su totalno zabrijali, a mi ono: "De, mrš!!!"...burninmad...
To je bilo prije 3 dana.

Prekjućer mi išle van i ono stvarno smo si htjele kupit vodku, ali kreteni nam ne daju!!! Mi sad kao nemamo 18 godina...namcor...De dobro je, pa šta???! Htjela sam prodavačici pokazad da ni neće doživjet 18 godina bude li tak nastavila...ludludludludludludludludludludlud...

Jućer mi stari nabavio karte i otišli mi gledat u takmicu...hrvatska...Sve je bilo rfekt, ali onda počela padat kiša!!! A u.....headbang... Mi krenili kući, a ono tata počne pjevat "Moju Štiklu"!!! Mama je nosila pa je on pjevo ovak neš: "...trava nije nikla di je stala mamina štiklaaaa!!!" rofl Sve tako do kuće je pjevo a, ___________(ime) dragi bio iza nas i smijo se cijelo vrijeme....smijeh.... A ja ono u sebi "De, sramotiš ___________!!!!!" A zaboravila sam reć da, kad smo se provlačili tamo gore na zapad (velike tribine) zaradila sam ogrebotinu, mislim da će mi to ostati duže vrijeme na ruci (kao što si Beatta, Kristina, Martina, Dora, Barbara i druge cure urezuju nešt na ruku sa šestarom!!!lud)!!!

Eo ja sad komentiram Norin blog i slušam "Freunde Bleiben"-ne znam odakle, valjd mi stari skinio... E Martina, zaš si ih prestala slušat???! Nea veze što su njemci!!!! Aj pozZzZzZz... Dalmi, Nori, kretenu Kristijanu, _____, Svjetlani, Alenu, Martini, Dorotei i ostalima...
Ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.........kiss......kiss.......kiss........

- 21:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 23.05.2006.

FUJ FUJ

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujj!!!
Mi danas pisali test iz povijesti a ja nisam ništ učila. Ja bila u svojoj sobi i pravila se da učim. Mama mi mislila da ja učim a ja imala OK! ispred knjige iz povijesti!!! Hahahahaaa!!!!smijeh

De dobro je ak je ona mislila da ja učim....bwwwww...
Mislim da ču dobit 4 ili 3. Nisam niš znala!!! Bilo je 23 zadatakaaaa!!! Profa nam dala pitanja koja če bit u testu pa ja sve odgovore napisala na šverc!!! Nije nam rekla 4 pitanja koja će bit pa ja popizdila!!! Mislila sam da će bit sva pitanja koja nam je dala!!! A u p...............puknucupuknucupuknucupuknucu........

Pozdrav Dalmi, Beatti, Svjetlani, Kristini, Dorotei, Martini, Alenu...i ostalima....wave...
Kisssss.....kiss.....

- 14:22 - Komentari (24) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.05.2006.

$QRRY!!!!!!!!!!!!!!

SORRY!!!......blabla.......

Niko nije znao osim Dalme i Beatte da sam imala dečka...pa ja njega spucala!!!
...JADAN...baš smo bili super ali počeo mi je ič na živce!!!
Eo ovo mu poručujem:"Alene žao mi je!!! Voljela sam te...cerekcerekcerek...ali si danas uprskao stvar......nononononono.......Kissss...cerekkisscerek...

Ajmo dalje.....
Ja gledala euroviziju... Oni neki iz Finske pobjedili...BAŠ SU DOBRI!!!
Severina imala 56 bodova, a ti iz Finske imali skoro 300 bodova!!!
...bwwwwwww....haahahaaaaaaaaa!!!! Nea veze....smijeh....

Pozdrav...dosadnoj Beatti, Ljerki, Šta si pala s marsa??? (Klara), Martini, Ivi, Valentini, Dorotei, Dalmi i Alenu (sorry dušo slatka, bilo nam se odličnogreedy ali da sam nisi uprskao!!! kisss...)

Ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$...........kiss.............

DUUUUGO NISAM STAVILA SLIKU NA BLOG PA EO:

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ova pusa samo Alenu...kisss....kiss....

MySpace Layouts

MySpace Layouts


...sorry...znam da sam ti slomila srce...

- 21:33 - Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 16.05.2006.

PR!ZN@N}3

Aleeeeeeeluuujaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!.....thumbup.......

Napokon!!! Meni je nedavno neko prčko po blogu i načinio VEEEELIKU štetu!!!
Danas mi je ta osoba rekla da je to ona. A i sama sam znala da je to ona, jer su mi 4 osobe (koje su valjda sumnjale u tu osobu) rekle da je to ta osoba..... 4 osobe, 4 OSOBE su mi rekle da je to ta osoba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes...............

Ta osoba jeee.......... Bolje da ne kažem jer ću joj upropastit život.....bang....

KOMENTIRAJTE!!! .......kisss.......kisskisskisskiss......

- 12:27 - Komentari (95) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.05.2006.

D@ŁM@

Jaaaaaao, bile ja i Dalma vani. Bile smo na sjenjaku i bježale od onog koji raspršuje dim (ono za komarce). Mi mu pobjegnemo i tamo gdje stanemo on prođe kraj nas. Užas!!!!....puknucu..... Skoro smo se ugušile!!!....headbang....

Sjele mi na klupu i zapričale se. Odjednom mi spazimo tamo Martinu i Mirtu. Bljaaaaaak!!! Skoro smo se izbljuvale... One sad odu i dođe Dalma komarcu "Mic, mic dođi...."!!! BWWWAAAAAHAHHAHAHAHAHAAA!!!......smijehsmijehsmijeh......

Moram ić, sam da ovo kažem.... Dalma se zaljubila....cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek....i to jaaaako.....

...kissss...

- 15:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 10.05.2006.

THANKS!!!

hvala ti na onom komentaru...smijeh... da, ja sam tolika kučketina....lud... da sam vjerovala u ta sranja i bila tužna zbog svih kretena. napokon, ovo su svi čekali da kažem...(ovaj post na mom blogu)...da sam glupa i kretenuša...evo, obrisala sam onaj odvratan post....thumbup...počinjem shvačati o tome da sam glupa jer sam napisala da sam "pale sam na svijetu"!!! mislim stvarno....heheheheheheheee....smijeh....glupa sam...ako je to htjela čuti beata, evo joj ga naaa!!!...ali nije čula to u smislu da mislim za sebe da sam ružna i totalna glupača svijeta...nego, da sam ipak ja pobjedila...evo, nemislim za sebe da sam ružna i gnjusna i sama...mislim da sam glupa zbog vjerovanja u to...ludludlud...okrećem novu stranicu i kažem, KAŽEM svijetu da ako se to isto nekom dogodi, nek razmišlja da treba izpočetka i DA SU TO SAMO IDIOTI I SMRDLJIVI MAJMUNI koji su vrijeđali tu osobu...zar ne??? jesam li u pravu???.....naughtynaughtynaughty.........
komentirajte...
.....wavewavewavewave.....

- 13:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 09.05.2006.

FUCK OFF!!!

HAHAHAHAHAHAAAAA..........!!!
KOJA SAM JA GLUPAČA...headbang... SVI VI TO MISLITE ILI ZNATEEEEE!!!!!
JA SAM SE MALO OKRENULA OKO SEBE I SHVATILA DA SAM TOTALNA KUČKAAAAAAAAAAAAAAAAAA...ludludlud...!!!!!!!! NEMA KRAJA OVOM BLOGUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!
GLUPAČA SE PITATE???? PA, JA SAM VJEROVALA SVE ŠTO MI GOVORE I POKUŠALA BIT DOBRA SA SVIMA....AAAALIIII NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...... NE, NE....namcornamcornamcor....

EVO ŠTO VAM PORUČUJEM:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TTEEEEEEEEEEEEEEEEEE SSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh...........
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEE.........
E TI KUČKO, NE ODNOSI SE NA TEBE D. NEGO NA .....E TI KUČKOOOOO!!!! VIDIŠ, NISAM PALE NA OVOM JEBENOM SVIJETUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! UBACIT ĆU TI JEBENI VIRUS AK MI BUDEŠ JOŠ JEDNOM UŠLA NA MOJ BLOOOOOOOOOOOOOOOGGGthumbup!!!! (NE ODNOSI SE NA DOR......).... KRETENUŠOOOOOOOOOOOOO, IGRA JE TEK POČELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! IDI U ZOO I SIŠI ŽIRAFIN ŠUPAK!!!! AK TI MISLIŠ DA ĆE TI POMOĆI TO TVOJE "Iiiiiiiii...........", PA NEĆE CURO, NEĆEEEEEEE!!!!
BOLI MENE KITA ZA VAS SVEEEEE KOJI STE TAKVI KURČEVI (NE ODNOSI SE NA DOR......)..... JA IMAM SVOJ ŽIVOT I JA SE BRINEM ZA NJEGA I ZA SVOJE PROBLEME PA ODJEBI S TVOJOM ponosnom NJUŠKOM!!!!!! ODJEBI OD MOG BLOGA, ŽIVOTA, PROBLEMAAAAA!!!! I USPUT, AK TE ZANIMA JA NISAM IMALA 1 DEČKAAAAAAAAA!!!! MI SE TOLIKO DUGO NE DRUŽIMO (DAJE UŽITAK ČOVIJEKUthumbupthumbupthumbup) DA TI NEZNAŠ KOLIKO SAM JA IMALA DEČKIJUUUUUUU!!!! SAM DA ZAŠ JA SE DRUŽIM SA SVIJETLANOM, JER NJOJ SU PLAVUŠE SUPERthumbup I NISU NIŠA POSEBNE NI GLUPLJElud KAO VI SVIIIIIIIIIII!!!!
ODJEBI.... ODJEBI.... I JOŠ NEŠTO, OOOOOOOODDDJEEEEEEEBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!burninmadburninmad!!!!!!!!!!!!
(OVO SVE SE NIJE ODNOSILO NA DOR... NEGO NA......)
KI$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....kisskisskiss...... KOMENTIRAJTE!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

PLAVUŠE RULZZZZZZZZZZ!!!!

- 14:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #