~˘°.˛.G!RŁ$ DQN`T Ł!K3 BQY$, G!RŁ$ ŁłK3 C@R$ @ND MQN3Y.¸.°˘~

četvrtak, 15.06.2006.

NEMA ŠKOLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

1.MALO O ŠKOLI (PRVI POST)
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEMA VIŠE ONE ŠUGAVE ŠKOLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
PA KO NIJE SRETAN?! JAO NEMOGU VJEROVAT DA ĆU BIT VEĆ SEDMI RAZRED!!!!!!
JUUUUUUUUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EO POPISA MOJIH OCIJENA:
ENGLESKI:5
PRIRODA:4
NJEMAČKI:4
ZEMLJOTRES:3
TEHNIČKI:3
TJELESNI:4
HRVATSKI:3
MATOŠICA:NEZNAM (PISALA SAM JUĆER TEST)
POVJEST:3
GLAZBENI:4
LIKOVNI:5
VJERONAUK:4
P.S. AK SAM JEDAN PREDMET ZABORAVILA NAŠKRAJBAT NAPIŠITE U KOMENTARIMA...smijeh...


2.FRENDOVI (DRUGI POST)
Eo ja sam se pomirila sa Beattom. Bila sam posvađana s njom 2 tjedna (valjd)...naughty...
Jućer mi izlazimo iz škole, a ono svi VRIŠTEEEEEEEE!!!!! cerek
Svi, ono, sretniii!!!!!!!!!!!!!!!
Ja sam išla sa Dalmom i Kristinom u lunić i mi tamo se vrtili na tvisteru i vrištale ko loode!!!
Kristina se malo bojala, Dalma je skoro povratilalud, a meni je bilo odlično!!!
I poslje toga ja se penjala na tvrđu!!! Penjala se (ne ne stepenicama!!!)!!!!
Bilo tamo nešt pokidana zidina i ja se penjala da dokažem da se ne bojim tamo popet!!!
I ja se popela!!! Glupače me zaboravile slikat pa sam se morala opet pentrat!!!
Ja se popela na pola jer mi se nije više dalo i one mene slikale!!!
Ja se sad spuštam i neka moja obožavateljica mi počela vikat: "E mogu sa tobom se penjat?!"
Ja ono njoj da može i pitam je . "Imaš cigaru??"
Ona nama dala cigaru i ________ i ja pušile!!! smokinthumbupsmokinthumbupsmokinthumbupsmokinthumbup
Bilo nam se tolko toga desilo da mi se neda pisat!!!!!!!!

Aj booooooooooooooooookk!!!!!!!!!!!


images

images

- 10:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #