Metal is BEST

nedjelja, 17.12.2006.

Zdravo svima...

Kao što vidite neko duže vrijeme nisam pisao po blogu jer mi je internet spor, ali hvala Bogu dobit ću ADSL!!!smijeh Život je stvarno ponekad lijep, a ponekad stvarno ružan. Meni je večinom lijep jer imam Ivanu i ona me voli kao što i ja volim nju. Neko večer sam usrao stvari i pokvario sebi i njoj večer iako to nisam želio. Pročitao sam kod nje na mobu neke poruke koje mi je ona dala da pročitam, pa sam ih ja malo krivo shvatio. Bio sam u komi i ako mi ne vjerujete možete se uvjerit na veoma jednostavan način, a to je da pitate Annie. Bila je samnom tamo pa ona zna kakav sam bio i što se događalo. Ovaj post sam napisao samo radi toga što su ljudi već počeli pizdit na mene i ljutit se jer ne pišem postove. Ma kad budem imao ADSL samo ću jašit po netu. Upravo sam završio referat iz kemije koji sutra trebam predat i još moram odgovarat za 5. Kak sam ja glup :'-((!!!!! Umjesto da provedem subotu s njom ja se skoro objesim od tuge kod kuće. Pa nemereš bilivat. Pisao bih ja još puno toga, ali čeka me kemija i poslovne komunikacije i knjigovodstvo. Ajd pozz!!

17.12.2006. u 21:19 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Opisujem svoj život i mjuzu koju slušam. P.S. pišite komentare

Linkovi

Blog.hr
mynightwish.blog.hr
jebigaaaa.blog.hr

Moje omiljene grupe

System Of A Down
Soilwork
Korn
Slipknot
Static-X