Metal is BEST

ponedjeljak, 04.12.2006.

Post za starog drugara...

Slušaj ti mene! Reci još samo jednu stvar protiv mene i moje cure i ubit ću BOGA u tebi! Neće te spasit ni 13 apostola, ni Marija, ni Josip, ni Isus. Isčupat ću ti grkljan i nagurat u guzicu. A što se tiče njenog tate, majke mi, reci još jednom bilo što u negativnom smislu u vezi njega i to će ti bit kao da si to rekao za mog starog. Zakačit ću te za auto i vuč po jebenoj kaldrmi dok ti svi jebeni zubi ne ispadnu i dok ti ne polomim svaku jebenu kost! Ja već znam tko si, ali ako si toliki faca, ajde mi to reci u facu, a ne srat preko bloga. Ako ne budeš imao hrabrosti znaj da si najebo svakak. A budi siguran da će i Anin dragi saznat za ovo, a onda, onda si jebo ježa u leđa dok mu sve iglice ne otpadnu. Budi pozdravljen u ime mrtvih.

04.12.2006. u 21:46 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Opisujem svoj život i mjuzu koju slušam. P.S. pišite komentare

Linkovi

Blog.hr
mynightwish.blog.hr
jebigaaaa.blog.hr

Moje omiljene grupe

System Of A Down
Soilwork
Korn
Slipknot
Static-X