Metal is BEST

nedjelja, 05.11.2006.

Kak sam ja jebeno sretan!!!!!

Jučer 4.11.2006. u 22.34 h sam prohodao s jednom super frendicom. Možda ovo zvuči jako glupo jer sam prekinuo u subotu 28.10. prekino s Tanjom i da netko poput Tanje nebi ovo krivo svatio, nisam Tanju napucao zbog nje već iz drugih razloga no s Tanjo neću bit niti frend jer se........ ma neću ništ reć da nebi opet ona mene zvala i srala mi kak sam ja ovakav ili onakav. Nemogu vjerovat!!! Pazite ovo! Ja nju u 10.00 pitam za hodanje i ja joj kažem da ako treba vremena za razmislit neka razmisli pa mi javi. Ona na to kaže da će mi javit do 10.10 i baš tog trenutka nestane struje. U 10.33 neki idu kući uključujući i nju te ju ja odem otpratit malo. I tak mi hodamo i pričamo te ona kaže:"Nemoj krivo svatit ali............DA!!!!!". Ja sav sretan i hodamo mi kroz park te stanemo kod jedne klupice da još malčice popričamo. Stojimo mi i pričamo, a njeni i moji frendovi stoje na 5m udaljenosti i svi bulje u nas kak mi pričamo. Nastavimo svi mi hodat i na izlasku iz parka jedna njena frendica okrene se, priđe nama i kaže:"E moram vas ovo pitat, ali jel' vi hodate?". Mi na to kažemo da hodamo, a ona vrisne preko parka svima drugima "Eeeee!!!!! Ovi hodaju!!!!!" Na kraju smo se zagrlili i pozdravili. Tu večer sam se proveo super kao nikad u mom životu i još sam prohodao sa meni jako dragom curom. Ne može bit bolje!!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh JA PUCAM OD SREĆE!!!!!!!!!( I od ljubavicerek!!) Nadam se da ću se nastavit zabavljat na ovaj način. BsmijehsmijehK!!!

05.11.2006. u 21:56 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Opisujem svoj život i mjuzu koju slušam. P.S. pišite komentare

Linkovi

Blog.hr
mynightwish.blog.hr
jebigaaaa.blog.hr

Moje omiljene grupe

System Of A Down
Soilwork
Korn
Slipknot
Static-X