subota, 31.05.2008.

ŠtA ćE mI nAsLoV?


Evo mene... Da nekažete da sam zaboravila na svoj blog. Nisam se dugo javljala jer sam čekala da prođe dan škole, da imam o čemu pisat, jer je u ovom tjednu to jedino bilo onak... Supač!!thumbup. Ono iznaneđenje iz prošlog posta več svi znate, nosim naočale. Jučer je bio dan školeyes... Prvo je sve započelo sa nekim govorimablabla i onda plesyes, dodjela nagradayes itd... Ja sam dobila nagradu za stolni tenis i globe, tak da sam stvarno happy!naughty Poslije priredbe je bio ples, sviro je bend, Aritmija. Taj je bend odličanthumbupthumbup... Najviše pjesama koje su svirali bile su od Prljavog Kazalištacool... I stvarno je bila super svirka i pjesma. Čak su i raska i Špoljarićka zaplesalerofl... I sve to potrajalo do... Tak negdje... Oko 2 sata, dok nije došo nast. Tomljanović da kaže da se dvorana mora zaključatcry...I tak sve prestalo. No i navečer je bio party sa njemcimaparty. Sve je bilo super osim 2 stvari koje su bile odurnenamcor (Kato i Kićo, znate na šta mislimzaliven). Bend je brzo presto svirat jer se navodno Mario napio, tak nešt, al nemogu reć sa sigurnošću. Tak su meni rekli, a sad jel istina ili ne... Al su dosta sviraliyes. Cijeli dan bit za gitarama, bubnjevima i sintičem... Svaka čast!thumbup I tako je sve prošlo. Ja sam otišla oko 10 i nešt. Došo je moj stari po nas pa smo povezli i Katu i Šenjuga i njemca Valentina, koji je jako tvrdoglav i nije htio ić dok mu moj stari nije na njemačkom reko: Idemo odmah kući. I to bi bilo nešt od onog šta se dogodilo u ovom tjednu, sad vas puno pozzam, i nisam zadovoljna komichima.no Nema novog posta dok ne nakupim 150 komova. Ma netražim puno, jel tako? Idem sadyes. Budite mi podravljani, pa-pa!!mahmah
Image Hosted by ImageShack.us

Ova slika kazuje tisuću riječi. Tko zna! Možda baš ti čitaš ovu sliku, i na njoj nevidiš ništa osim 5 riječi ~"I swear I love you"~, i tih 5 riječi ja osječam za tebe. (Nitko nezna kome je ovo namjenjeno, samo Bog i ja!)
Teško je voljeti nekoga, a ne biti s njim. Pričati da je kraj i živjeti s tim. Teško ga je voljeti, a nikome ne reći, skrivati svoju bol, a pričati o sreći...


10:07 | Komentari (154) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.