petak, 04.07.2008.

...zaboravila bi na daljinu...nošena snagom tvoga postojanja...

Kao beskućnik

Kao beskućnik lutam hladnim
Ulicama u hladnim noćima
Tražim srodnu dušu, da
Makne bol što u meni počiva
Kao beskućnik hranu
Za preživljavanje tražim,
Hranu koja je za mene ljubav
Ona ljubav što mi nisi mogao dati
Još uvijek živim život lutalice
I tragam za ljubavi
A sve mu si ti kriv...
Svemu...
Jer nisi znao voljeti


Image Hosted by ImageShack.us

...da...
di sam? ł¤łsmijeh
...evo ovu pjesmicu nisam ja napisala al totalno mi je...cool...
...Kao beskućnik lutam hladnim Ulicama u hladnim noćima ...
...ovaj dio mi je posebno lijep...yes
...kao beskučnik...
....hm...
...tako... dubokoumno... ł¤ł
...u nedjelju idem u kamp...
...jedva čekam...
...tak me zanima kak če bit...
...tjedan dana bez televizije, mobitela, računala...zubo
...i tjedan dana da se nečujem sa starcima...
...cool...thumbup
...neču se javljat do poslije kampa... tamo u nedjelju...
...najviše če mi falit serija Za istim stolom...cry
...tak me zanima šta če bit... a ja nemam telku...
...moram nagovorit buraza da mi snimi...yes
...danas sam uz tu seriju pustila suzu...
...na kraju...
...što inače neradim...
...kad je Bailey pito Saru: hoćeš li mi pomoći?...
...iz te sam rečenice naučila da ljudi ne uče na tuđim, već na vlastitim pogreškama...
...zašto?...
...uvijek se pitamo zašto?

Image Hosted by ImageShack.us

...joj neznam šta da vam pišem...
...evo vam još jedna pjesmica...
...puno vas pozzammahmah


Kako bi dobro bilo

Kako bi bilo dobro
Da kao prasak nestaneš
Da te godinama nema
Da na tebe zaborave svi
Pa i ja uz njih
Kako bi dobro bilo
Tuga bi nestala
Ja bih patit prestala
Živjela bi i uživala
Tugu nebih poznala
Sve bi bilo mirno
Možda bih nečija bila
Sreću tad nebih krila
Kako bi dobro bilo
Da kao prasak nestaneš
I iz mog srca
Tragove ljubavi izbrišeš


Image Hosted by ImageShack.us

P.S. Hvala paljarki na prošlom postu.





19:36 | Komentari (169) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.