Image Hosted by ImageShack.us
..vratila se ja..hh.. - ..preuređujem blog..strpi se.. - Blog.hr

...moe sljikice...
...to su slikice koe sam ja sama radila...pa d...al nisam sve stavila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to moa mava Anjica napravila...fala joj puno...wtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to Jović,Primorac i moj brat a.k.a. KRONERI...slavna trojka...srbi moi mali...hhh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..preuređujem blog..strpi se..

11.08.2008., ponedjeljak

..vratila se ja..hh..

Evo i mene nakon dugo dugo dugo..vremena..hh..al i to se cijeni..kod mene svašta nešta novog..i starog..gotova škola..wee..ja nevjerujem..al još malo pa će nova počet..strašno..zadnji dan skul bio predoar..još da ga se i sječam..al to e druga priča..hh..bilo predoro ljeto..hh..ja postala jako puno mnogo dora s mojom Ninicom..kou volim najviše na svijetu..hh..i bila sam dora s Dorom..al sad više nisam..ona e izdajica roda svog..jeste..treala sam ić u BIH..al kontam si da neću..al oču..hh.tek pred kraj 8.mjeseca..nea veze..ja sad upisala Trgovačku..blago meni..hh..sad ću da se prodajem..al to se cijeni..Bičarka će mi bit uzor..hh..pojebala sam se već par puta a da to ni neznam..i Ninica moa..jel u Tenju..hh..prestrašno..sam da još znam s kim sve bi bilo u redu..hh..a Ninica se jebala i u Oks..ona napredna..blago njoj..hh..kak volim kad ljudi seru..ugl.bušio sam si pupak..al to još na kraju 6.mj..sad mi već zaraslo to..hh..i usnu sam si sama bušila..onak sastrane..ja mnogo kul..al sam skinilato..dosadilo mi..provela sam jako puno svog vremena u Tenju..razlog nepoznat al doro..Tonka moa i ja kod Borbaša na onom što se ljulja..hh..to moa mama inače..hh..Ređa mi opet muž..wee..Primorac i njegovi skokovi..hh..a Joka mi e obečo sarmu..hh..ea da našla sam lika koi je jedan dan mlađi od mene..wee..eto ti Filipe sad..i očem DC remen za rođendan sam da znaš..hh..ea da..i neke ljuda izvlačim iz govana i onda ja ispadnem kriva..al neka..to se cijeni..to bi bilo sve..javim se ja nakon puno vremena..i sam da kažem..popravila sam kom al sad mi neš net neradi..kme kmu..žalost..al ja kod Ninice se uvijek snađem..i pozzdravljam puno mou Gabby..očem tvoj blog da se vrati..hh..voljem vas sve pogotovo par osobica..hh

kiSa & puSS

- 11:49 - Može malo više od 21 komentara - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..nešto o meni..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovu me Sara..
Imam nekih 15 godina..napokon
Jer sam rođena 21.9.1993..
Što znači da sam u horoskopu djevica..valjd
Živim u Osijeku tam na Vukovarskoj al to je sve Sjenjak..
Idem u trgovačku..prodajem se..wink

VOLIM..samo sebe..rofl
New Yorker..stalni gost
svoj novi laptop..wee
mou malu hello kitty..
moj mobitel..zujo
svou torbu za skul..
narukvice..sretan
mamu i brata..puno
svou peglu za kosu..dead
OK!..krmačit se
nered u sobi..lud
PINK UP limenku..
sve moe uspomene
koe drugi smatraju
smećem..ccc
moe kockaste cokulice
i kockaste čorape..naughty
visit na msnu..fejsu i tome
spužva boba..i drugare
krevetić udobni i šareni
jest puno fine hrane..
tj.debljat se..nut
svoj probušeni pupak
i takoc to sve..zujo

NE VOLIM..školu i ta sranja
zimu..kad neko sere okolo o meni
kad mi neko laže u facu..mad
kad neam para na mobu
kad me neko zove sa skrivenog
kad pada neka padalina
vosak za kosicu i taka sranja
kad nie po mom..tvrđu
kad moram platit kartu u busu
svoje prste na nogama
bit poremečena..plakati bez razloga
neka svoja djela zbog koih mi je žao
kad imam masnu kosu...fuj
ljude koi kopiraju druge
što sam tako ljubomorna..blabla
kad moram šutit..kad nisam u pravu
13.2. i 25.8..2 najgora dana u mom životu
očajne ljude koe sam zanima tuđi život..burninmad
politiku..svoj smijeh..glupe ljude
kad sam tužna..svoju lijevu ruku
kad nemogu glasno slušat glazbu
ljude koi misle da su stalno u pravu
gremline u Campariu..hh
kad me priatelji iznevjere
puno osobica ko su dvolične
i svaš još neš...

Moj msn vam je crazy_sara_@hotmail.com..

..i to je to za sada..

..ev mal moih slikica..pa da gleate..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..i to bi bilo to..