Image Hosted by ImageShack.us
..ja živim za to.. - ..preuređujem blog..strpi se.. - Blog.hr

...moe sljikice...
...to su slikice koe sam ja sama radila...pa d...al nisam sve stavila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to moa mava Anjica napravila...fala joj puno...wtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to Jović,Primorac i moj brat a.k.a. KRONERI...slavna trojka...srbi moi mali...hhh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..preuređujem blog..strpi se..

20.05.2008., utorak

..ja živim za to..

Ea ev moa Majica spava kod mene..hh..opili se ona i moj brat..smijeh..ja jedina trijezna..nevjerovatno..tu mi Maja otkrila pjesmu..prejebena je..živim za to..ovaj da..al nea veze..dns bilo prejebeno..prvo kod Dinice moe..baš nam je bilo fora..tostovi rullz..elda?..i takoc..krenile mi kuć..pa sreli ove iz mog razza..pa ja ošla kasnije do Anitice moe..tam party napravile..tračevi mali..al valjaju..hh..i onda kao fol neš mal kod kuće..na msn..slike i te fore..i onda do Camparia ukletog..tam ekipa i po..Hess kum,Vidović pišo,Lea,Majica moa,Ivana mala,Andreica,Boris i kasnije došo Primorac..al on se nie htio družit s nama..zašto cura sedi sama..hh..pjesme su bile predore..VRATI MALA,VRATI ISTOM MEROM..ŠTO SI TAKO JADAN,ZAO TI NISKO PAO..hh..KADA VARAM JA VARAM SA BOLJIM OD TEBE..a jesu nam neki ljudi mračili..ovaj da..al nea veze..i takoc..onda Hess došo do mene..pa došo i Zovko..pa mi do Maje..pa ova dvoica ošli..i Maja došla do mene..pa ostala spavat..wee..pire mkondome i igraju odbojke..a ja na msnu..mal post pišem..i slušam živim za to..postala ovisna o pjesmi..al KO JE TAJ..ponizi me lutko,oboje si..opet ćeš me tražiti..e ja ću poludit..grr..al uredu..zna seka sve..elda braco..ja sam tvoa kraljica..hh..i sad idem lagano..ovi tu pare bacaju..sramota..volim vas sve..i na kraju pjesma..tj.teks pjesme

ALLEGRO BEND-ŽIVIM ZA TO
Neka te boli, nek ti je žao
I neka ti bude ko što je meni
Nek druge ti sude za prevare sve
Kad mene nebude

Ja živim za to da voliš ko ja
Da nađes dno u noći bez sna
Da nevoli te da uzmi ti sve
Kad zaspiš da te s pola grada vara
Živim za to da patiš sa njom
tad bar znao bih kako je meni

Neka te laže, neka te vara i srce ti lomi
Iz dana u dan i svi neka znaju
a da neznaš ti da je neverna

Ja živim za to da voliš ko ja
Da nađes dno u noći bez sna
Da nevoli te da uzmi ti sve
Kad zaspiš da te s pola grada vara
Živim za to da patiš sa njom
tad bar znao bih kako je meni

Zar nisam uspela da te zadržim
zato jer sam te ludo volela
neka druga ce druga od mene
gora od mene dusu da ti zavede
srce da ti ukrade, da ti poruši nade

Jer živim za to da voliš ko ja
Da nađes dno u noći bes sna
Da nevoli te da uzmi ti sve
Kad zaspiš da te s pola grada vara
Živim za to da patiš sa njom
tad bar znao bih kako je meni

Živim za to da uzme ti sve
Kad zaspiš da te s pola grada vara
Živim za to da patiš za njom
Bar znao bi kako je meni

kiSa & puSS

- 01:25 - Može malo više od 72 komentara - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..nešto o meni..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovu me Sara..
Imam nekih 15 godina..napokon
Jer sam rođena 21.9.1993..
Što znači da sam u horoskopu djevica..valjd
Živim u Osijeku tam na Vukovarskoj al to je sve Sjenjak..
Idem u trgovačku..prodajem se..wink

VOLIM..samo sebe..rofl
New Yorker..stalni gost
svoj novi laptop..wee
mou malu hello kitty..
moj mobitel..zujo
svou torbu za skul..
narukvice..sretan
mamu i brata..puno
svou peglu za kosu..dead
OK!..krmačit se
nered u sobi..lud
PINK UP limenku..
sve moe uspomene
koe drugi smatraju
smećem..ccc
moe kockaste cokulice
i kockaste čorape..naughty
visit na msnu..fejsu i tome
spužva boba..i drugare
krevetić udobni i šareni
jest puno fine hrane..
tj.debljat se..nut
svoj probušeni pupak
i takoc to sve..zujo

NE VOLIM..školu i ta sranja
zimu..kad neko sere okolo o meni
kad mi neko laže u facu..mad
kad neam para na mobu
kad me neko zove sa skrivenog
kad pada neka padalina
vosak za kosicu i taka sranja
kad nie po mom..tvrđu
kad moram platit kartu u busu
svoje prste na nogama
bit poremečena..plakati bez razloga
neka svoja djela zbog koih mi je žao
kad imam masnu kosu...fuj
ljude koi kopiraju druge
što sam tako ljubomorna..blabla
kad moram šutit..kad nisam u pravu
13.2. i 25.8..2 najgora dana u mom životu
očajne ljude koe sam zanima tuđi život..burninmad
politiku..svoj smijeh..glupe ljude
kad sam tužna..svoju lijevu ruku
kad nemogu glasno slušat glazbu
ljude koi misle da su stalno u pravu
gremline u Campariu..hh
kad me priatelji iznevjere
puno osobica ko su dvolične
i svaš još neš...

Moj msn vam je crazy_sara_@hotmail.com..

..i to je to za sada..

..ev mal moih slikica..pa da gleate..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..i to bi bilo to..