Image Hosted by ImageShack.us
...tako prokleto sama...bože snage mi daj samo da prođe ova noć... - ..preuređujem blog..strpi se.. - Blog.hr

...moe sljikice...
...to su slikice koe sam ja sama radila...pa d...al nisam sve stavila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to moa mava Anjica napravila...fala joj puno...wtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to Jović,Primorac i moj brat a.k.a. KRONERI...slavna trojka...srbi moi mali...hhh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..preuređujem blog..strpi se..

22.04.2008., utorak

...tako prokleto sama...bože snage mi daj samo da prođe ova noć...

Pa d...opet sko prekinilili...tj.opet je on mene ostavio...al ovaj put ne preko poruke...bravo za njega...baš mi je teško...al jbga...šta je tu je...moram nastavit živjeti u nadi da ću ga zaboravit...jbem ti ljubav i ko ju je izmislio...prestrašno...baš nekad imam osječaj da je to sve bila sam laž...jer dopala sam se s njim juče...ispalo je da me volio sam 1.put kad smo bili zajedno...al zaboravila sam da ja uvijek sve krivo shvatim...sve što je lijepo kratko traje...to je i sam juče reko...joj falit će mi pun kurac...al šta da možemo ostat prijatelji...al ja znam da neću moć njega nikad gledat ko prijatelja...jbga...ipak ga volim...ja to bar priznajem...men kod njega najviše smeta što me mal voli...pa me nevoli...pa me opet voli...nezna ni on...a kak onda da ja znam...i reko mi je da sam djete...kao da ja to nisam i bez njega znala...ali on očito nie...pa ljube svi su ti govorili...a jbga...samo mi je drago što me nisi prevario...baš je to lijepo od tebe...valjd mi nebi lago...nadam se...joj falit će mi da s nekim mogu pričat ko što sam s njim pričala...o svemu...na kakvom sam bila dnu a ti si me spasio...istina...al nezna zaš sam toliko potonula...baš prebijedno...al jbga...nadam se da ću ga zaboravit...i polako nastavit sa životom...juče nisam niš spavala...nisam mogla zaspat...sad imam podočnjake...ccc...juče sam baš lijepo s mojom Mateicom pričala...i stavila sam slikicu našu...dada...i sad sam se sjetila moram stavit jednu slikicu kou sam napravila još kad smo bili sretni zajedno...Boris i ja...i to bi bilo sve...prestrašne stvari se dešavaju...još nemogu vjerovat za Ivoninu mamu...Ivona drži se...uz tebe sam...bili mi na sahrani juče...neš prestrašno...odvratan osiječaj...joj...dost o tome...stavljam sliku pa idem...dns neki projektni dan...strašno...dns kod Tonkice moe...pa na kaficu s Choxi...pa na kaficu s Kikom...i na kraju svega s Martom...strašno...a sad stvarno idem...volim vas sve

kiSa & puSS

i sad napokon slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...elda da je baš lepa i kjut...prošlost...hhh

...ja ne piem da se napijem i ne plačem jer boli...
..piem da te zaboravim,a plačem jer te volim...

p.s.ima novih slikica u boxu...pa d...al sam svoe slike premijestila u onaj box di piše o meni svaš neš...

- 06:48 - Može malo više od 57 komentara - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..nešto o meni..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovu me Sara..
Imam nekih 15 godina..napokon
Jer sam rođena 21.9.1993..
Što znači da sam u horoskopu djevica..valjd
Živim u Osijeku tam na Vukovarskoj al to je sve Sjenjak..
Idem u trgovačku..prodajem se..wink

VOLIM..samo sebe..rofl
New Yorker..stalni gost
svoj novi laptop..wee
mou malu hello kitty..
moj mobitel..zujo
svou torbu za skul..
narukvice..sretan
mamu i brata..puno
svou peglu za kosu..dead
OK!..krmačit se
nered u sobi..lud
PINK UP limenku..
sve moe uspomene
koe drugi smatraju
smećem..ccc
moe kockaste cokulice
i kockaste čorape..naughty
visit na msnu..fejsu i tome
spužva boba..i drugare
krevetić udobni i šareni
jest puno fine hrane..
tj.debljat se..nut
svoj probušeni pupak
i takoc to sve..zujo

NE VOLIM..školu i ta sranja
zimu..kad neko sere okolo o meni
kad mi neko laže u facu..mad
kad neam para na mobu
kad me neko zove sa skrivenog
kad pada neka padalina
vosak za kosicu i taka sranja
kad nie po mom..tvrđu
kad moram platit kartu u busu
svoje prste na nogama
bit poremečena..plakati bez razloga
neka svoja djela zbog koih mi je žao
kad imam masnu kosu...fuj
ljude koi kopiraju druge
što sam tako ljubomorna..blabla
kad moram šutit..kad nisam u pravu
13.2. i 25.8..2 najgora dana u mom životu
očajne ljude koe sam zanima tuđi život..burninmad
politiku..svoj smijeh..glupe ljude
kad sam tužna..svoju lijevu ruku
kad nemogu glasno slušat glazbu
ljude koi misle da su stalno u pravu
gremline u Campariu..hh
kad me priatelji iznevjere
puno osobica ko su dvolične
i svaš još neš...

Moj msn vam je crazy_sara_@hotmail.com..

..i to je to za sada..

..ev mal moih slikica..pa da gleate..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..i to bi bilo to..