Image Hosted by ImageShack.us
...volim te budalo mala... - ..preuređujem blog..strpi se.. - Blog.hr

...moe sljikice...
...to su slikice koe sam ja sama radila...pa d...al nisam sve stavila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to moa mava Anjica napravila...fala joj puno...wtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to Jović,Primorac i moj brat a.k.a. KRONERI...slavna trojka...srbi moi mali...hhh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..preuređujem blog..strpi se..

19.04.2008., subota

...volim te budalo mala...

Najviše na svijetu...jadan ti samnom...bolestan moraš van...kak sam okrutna...i takoc...subota mi propala...ne baš cijela...al ipak prije 11 kući...neobična pojava...pa d...al jebi ga...tako je kako je...Mateica mi se razočarala...u jebača...kme...nie fora...želila je da počinim suicid...strašno...mi kao bili neš u Campariju...nas par ljudi do jaja ludi...Mates,brat moj,Kanta,Joo,Vidović,Dubrvko,Morinica,Matea i ja...i bilo onak doro...mal sam pizdila...al doro...i onda do De Modea na biljar...al sam Vidović,Boris,Dugravko,Joo,Morinica,Matea i ja...Mateica mi zamračila...jadna...napastvovali ju tam...sry zbog svega...jbga...nisam ja kriva...Joo zločesti dečko mi nie dao mob da slušam pjesmice...prvo mi dao pa uzeo...aj skotaj njegovu politiku...khm...neznaš ša si propustila...bi ga jebala...ovaj mirrrr...i takoc...bubav moa bolesna morala ić kuć...pa ošla i ja...svakakva mi neka subotica...i sad mi došo brt kuć...priča događaje...nie uredu...moj su bolji...al nisu za javnost...sam da znaš Matea ša je bilo poslije...joj...ipak sam ja previše lijepa gadura...reko mi on...prizno je...i pusti mi pjesmu...onu na koju mračim...kao najbolji prijatelji...skoro ga ubila tam...ljuta sam bila...kako to možeš mala...joj...mračim...al bi ga jebala...khm...znam Matea...sve ja znam...ovi moji imali krizmu...svi puni para...sram ih bilo...moj sponzor Ivana mi nie kupila bon...tek u ponedeljak mama da pare...al onda sam 50 a ne 100kn...propo plan...kem...odo sad...muka mi je...ovaj da...kiSa & puSS svima

- 22:37 - Može malo više od 11 komentara - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..nešto o meni..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovu me Sara..
Imam nekih 15 godina..napokon
Jer sam rođena 21.9.1993..
Što znači da sam u horoskopu djevica..valjd
Živim u Osijeku tam na Vukovarskoj al to je sve Sjenjak..
Idem u trgovačku..prodajem se..wink

VOLIM..samo sebe..rofl
New Yorker..stalni gost
svoj novi laptop..wee
mou malu hello kitty..
moj mobitel..zujo
svou torbu za skul..
narukvice..sretan
mamu i brata..puno
svou peglu za kosu..dead
OK!..krmačit se
nered u sobi..lud
PINK UP limenku..
sve moe uspomene
koe drugi smatraju
smećem..ccc
moe kockaste cokulice
i kockaste čorape..naughty
visit na msnu..fejsu i tome
spužva boba..i drugare
krevetić udobni i šareni
jest puno fine hrane..
tj.debljat se..nut
svoj probušeni pupak
i takoc to sve..zujo

NE VOLIM..školu i ta sranja
zimu..kad neko sere okolo o meni
kad mi neko laže u facu..mad
kad neam para na mobu
kad me neko zove sa skrivenog
kad pada neka padalina
vosak za kosicu i taka sranja
kad nie po mom..tvrđu
kad moram platit kartu u busu
svoje prste na nogama
bit poremečena..plakati bez razloga
neka svoja djela zbog koih mi je žao
kad imam masnu kosu...fuj
ljude koi kopiraju druge
što sam tako ljubomorna..blabla
kad moram šutit..kad nisam u pravu
13.2. i 25.8..2 najgora dana u mom životu
očajne ljude koe sam zanima tuđi život..burninmad
politiku..svoj smijeh..glupe ljude
kad sam tužna..svoju lijevu ruku
kad nemogu glasno slušat glazbu
ljude koi misle da su stalno u pravu
gremline u Campariu..hh
kad me priatelji iznevjere
puno osobica ko su dvolične
i svaš još neš...

Moj msn vam je crazy_sara_@hotmail.com..

..i to je to za sada..

..ev mal moih slikica..pa da gleate..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..i to bi bilo to..