Image Hosted by ImageShack.us


10.LJUBAVNIH ZAPOVIJEDI ZA CURE:

1. Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2. Ne plači,ne pati jer to šteti ljepoti!
3. Ne moli,jer ćeš voljeti vječno!
4. Cjeni ga,ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kažu vjeruj,ali odbij 50%!
6. Budi nježna,ali ne koliko on hoće!
7. Ne zovi ga poslije svađe!
8. Ako želi da prekinete,oduševljeno prihvati!
9. Kada patiš,ne pati za njim!
10. Kada te pita za furanje odbij,a tek poslije
prihvati!

STOJI LEGENDA:
Ludost i Ljubav su se voljele,jednom je Ludost poklonila Ljubavi
ružu povrijedila joj oči trnjem. Od tada je Ljubav slijepa, a
Ludost joj je vjerna prijateljica!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ima ih / Nema ih

O meni:
Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Marijana
Prezime: Petrinović
Iz: Rijeke
Rođ.: 06.02.1992.
Visoka: Sam 1.70 m
Teška: Hmmm nije da se hvalisam ali samo 57 kg nekad više nekad manje hihi!

Najdraže boje: Crna, Bjela i Crvena!
Slušam: Većinom Rok, to jest LP, HIM, POD, Green Day, Papa Roach, Evenesence, Metallica, Nickelback, S.O.A.D. i Naravno Nightwish!
Najdraža grupa: Nightwish Jea!

Hobi: Slušanje mjuze, Pisanje bloga, Vožnja i ludarenje biciklom ili vam ga Free Ride!
Opsesija: Želja za Adrenalinom!
Cilj: Biti posebna!
San: Da nekome budem posebna!

Zakon blogovi:

Moj Naj Blog Od Jednog Frenda:
Rudy - Denijev - Blog
Tek počeci ali obećavaju!
Marija Rock - blog
Ana - blog



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 05.11.2007.

Nova stranica....moš mislit...ali vrijedi probat!!!

Znam da bez određene osobe u svom životu nebi došla do ovuda i bez njega ne mogu...trudim se u svemu šta radim da suzdržim svoje osjećaje...jer toliko mi fali!!!!!
Zašto???....neznam....stalno se to pitam ali do odgovora nikako da dođem....stalno mi se mota po mislima...a najgore je što ga vidim svako neznam dva tri tjedna i to ako sam od sreće....
Jesam možda postala opsjednuta?!?....možda...neznam....to me i muči....nije da ne mogu bez njega da živim...ali toliko mi fali....svaki puta kad na njega pomisli...obuzme me čudan osjećaj...a kad se sjetim da nije s menom dođe mi da se rasplačem..tratim vrijeme na sve moguće načine samo da nanjega ne pomislim a opet....
Možda zato jer smo toliko slični?.....i jesmo....ali zašto....neznam...i to je jedna od stvari kojih me muči....možda ga zato i....moram to reć....nikad nikome nisam rekla....cjeli život čekam taj trenutak kad ću nekome priznat... i priznala sam mu....nije znao što reći...ostao je bez riječi...znam i zašto....to nije bitno sad...ja večno kasnim kod njega....a to jest volim ga....jesi čuo volim te!!!
Iskreno i čisto po prvi put sam sigurn i priznajem da nekoga volim...zašto sad...zašto ne prije dok sam bila s njim.....a i tad mi je bio poseban...njegove oči...zašto...ahhhh
Do sad dok sam govorila volim vas volim te bilo je onako prijatelima ali ovj put je to sasvim drukčije.....čak ni u postu prije nisam mislila totalno ozbiljno to sam htjela pokazat da mi je jako stalo....ali zašto sad????
Do sad ni jednom dečku nisam u lice rekla volim te...osim njemu....i od sad više nikada neću krivo upotrebljavat te dvije riječi osim za onu osobu koja zauzima prvo mjesto u mom životu!
Ah...želite iskreno...on mi je najbolje što mi se uživotu dogodilo....da mogu dala bi sve da je kraj mene....
Molim vas ljudi dajte mi savjet....jer ovako ne mogu!
Ali sam odlučila uzeti stvari u svoje ruke dok ne shvatim šta ću sa sobom!!! Kad već mogu plakat i patit zbog njega zašto nebi se smijala i i bila sretna za njega....jer ne znači da ako mi fali da svaka pomisao mora bit tužna nego od sad baš suprotno bit će sretna...a sad ovisi koliko dugo ću izdržat =)
Sad barem imam prave prijatelje kraj mene i znam da se na njih mogu oslonit(barem me nisu vrjeđali na blogu nego su mi rekli nasamo-i počeli me grlitrolleyes lol a za to sam im zahvalna)i zato neću pokleknut.
Ima još togašta bih htjela reć ali neka to bude za drugi post...kiss



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |