Image Hosted by ImageShack.us 25. Poglavlje - The most loneliest day in my life... - Blog.hr

The most loneliest day in my life...

nedjelja, 03.09.2006.

25. Poglavlje

Božić je bio blizu, darovi su se kupovali...Ali bližila se i predstava. Dana se nije ugodno osjećala i odlučila je odustati od predstave.
-Jesi ti, curo, normalna?!-poviče na nju voditeljica.-Božić je za tjedan dana! Predstava je za tjedan dana i ti očekuješ da ja nađem novu glumicu koja ima pamćenje kao slon u tjedan dana?!
-Oprostite, ali stvarno...-pokušala se izmotati ali nije znala što da kae. Znala je da je voditeljica u pravu, ali nije mogla Mattu gledati u oči.
-Žalim curo, ali ti ćeš glumiti u ovoj predstavi milom ili silom.-voditeljica kaže i ne dopusti Dani da kaže i riječ više.-Budi spremna.

..:Rock Caffe:..
Nakon nastave, više nije bilo proba. Napokon, odahnuli su svi glumci. Jennie i Dana sjedile su u Rock Caffeu. Dana je pokušavala objasniti svoju situaciju sa Mattom.
-Pa, gle, ja sam slučajno izašla na spoj sa Peterom, razrednim klaunom. I on je mene poljubio, i ja mislim da je to Matt vidio. Spomenuo mi je dečka. To može biti jedini razlog, iako sam ja nokautirala Petera dva puta.-izjada se Dana.
-Nisi uspjela popričati sa njim. Šteta...Ostaje ti još jedna prilika. Na tulumu oproštaja nakon predstave.-Jennie popije gut vruće čokolade.
-Šta da? Nisam ni znala da ima taj tulum. Nego, danas sam se probala izvući iz predstave.-prizna Dana. Jennie spusti šalicu na stol.
-Pa zašto?
-Ne mogu gledati Matta. Jednostavno ne mogu. Na žalost, voditeljica mi nije dala.
-Pa naravno da nije. Gdje će naći glumicu koja ima pamćenje kao slon u tjedan dana?!-Dana se začudi.
-Jesi ti razgovarala možda s voditeljicom?
-Ne, zašto?
-Samo pitam...Bez veze...

..:Oakland Park:..
Jennie se sama vračala iz Rock Caffea, Dana je morala kupovati darove za svoje roditelje. Hodala je zadubljena u svoje misli dok je snijeg lagano lepršao oko nje...Odjednom se zabila u neku osobu. Podignula je pogled.
-Jimmy?-osmjehnula se.
-Bok Jen. Gdje si krenula?
-Mah, doma, nemam šta raditi...a ti?
-Ne znam, besciljno lutam...Jesi za piće?
-Pa..može.-zajedno su odšetali do Rock Caffea. Tko zna, možda je ovo novi par u nastajanju...

- 18:37 - Tvoje Riječi (14) - Moje Riječi - O.o