Objavljeno: nedjelja, 03.02.2008.

Nova godina, novo vrijeme

Svi u novu godinu kreću s nekim novim odlukama, novim planovima za budućnost...pola tih odluka nikada ne ispune.
To jednostavno tako ide, dva tjedna se svi drže tih odluka , a onda sve padne u vodu.
Izlike su različite... nemam vremena, posao, stres....
i na kraju priče sve dolazi na ono staro.

Zašto uopće ljudi donose novogodišnje odluke?
ZATO DA IH NEBI ISPUNILI...ali ipak se nekako lakše osjećaš ako u tu NOVU godinu uđeš s bar kakvim takvim odlukama.
Ljudska psiha je čudna stvar, ma mi smo općenito čudne biljke....

Tako,napisala sam novi post, konačno...
da ljudi ne prigovaraju više.

A jbg, znam da me dugo nije bilo, ali svašta se događalo pa nisam stigla. Najdublje se ispričavam....

Sad ga već lagano serem jer mi nestaje inspiracije, stoga još jedna pjesmica i gibam ća....

Btw ako vam se ne sviđa nemojte ju čitati, ovak i onak nije namjenjena široj javnosta, ali, ipak...
takve sam volje.


ZADNJA RUPA NA SVIRALI

Zar ne znaš
kako jezo
kad voliš kao ja
bezuvjetno
bez zahtjeva,uz koju
molbu
za osmjeh,poljubac
uz jednu želju
da budeš moj
kao što sam
ja tvoja

Zar ne znaš
da dala bih sve
svaki osmjeh,
suzu i dijamant
ovoga svijeta
da ti jednom
padnem prva
na pamet
da ti jednom budem
prva
a ne posljednja
rupa na svirali

- 08:31 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.