Objavljeno: ponedjeljak, 03.09.2007.

Stigla i ja....

Da nebudete rekli da sam baš lijena skroz na skroz ja vam pišem novi postek....eek...čudo, a? Ali nema beda, malo sam bila u gužvi, jer, kod mene vam se svašta događa...thumbup

Od kud da krenem.... ja i moj dragi cerekcerekcerek smo bolje nego ikad...
sprema se svašta, po tom pitanju, ali niš neću još pričat, znat ćete na vrijemeyes

Inače, danas je prvi dan škole...lud nemate pojma kak se čudno osjećam kaj nejdem u školu. zujo Probudila sam se ujutro i skoro spremila stvari za školu...

Joj, falit će mi ove moje glupače, naše party kave i prokleti Safarij.

A ja nisam ove godine uspjela upisati dalje, tak da pem stažirati.lud...

Ili Dubrava ili Rebro.....bumo vidli još.....

Dota bilo od mene......pozzz mojoj ekipi, zetici, zetecu, mojim glupačama ( ja to iz ljubavi) i mojem najdražem dečku..............cerekwavewavewavewavecerek

- 10:09 - Angel Pray... (13) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.