Objavljeno: subota, 16.06.2007.

I to je prošlo...

Danas sam u osam ujutro morala biti pred školom headbang jer smo morali pisati je....bang zadaćnicu, tj. pismeni dio mature iz hrvatskog jezika.
Ajme majke puknucu koje teme... napisala bi ja naziv one koju sam pisala, ali jebi ga, malo je predugačak...
Ali fakat, naslov od tri reda A4 stranice..
a ja još sitno pišemblablablablablabla
Onak, laganini me bilo trta, zaliven , fakat ne znam zake jer inače pisanje pjesama, zadaćnica, eseja, sastavaka, referata itd. itd. itd. je moja jača strana ( petice su uvijek pljuštale ko lude ) ali opet, trta, ipak je to matura.

puknucupuknucu Pogledala nisam još, a u četvrtak odgovaram hrvatski...imam samo 120 pitanja za naučiti, he he he, malo sam luda više, ali nema beda...

eekeek Iznenadili su me neki ljudi danas ( ČITAJ: oni koji ne znaju sastavit dvije rečenice a da svaka ima početak i kraj...pa im je trebala pomoć oko zadaćnice...)....zijevzijev iznenada su si bile sve dobre samnom...pohvale o izgledu, komplimenti, sve su pitale kak sam, jel sam se odmorila, jel sam bila vani....ludlud onak, mislim si : "Jel su ove napušene, pijane ili FAKAT jadne??? " I onda shvatim, jadne....
Al jebi ga, ja ko ja...pomogla sam jednoj oko početka, a dalje su se snalazile same...

Jedino sam svojoj Marinici izdiktirala 4 stranice...i zaradila kavu, iako sam ju skoro tukla kad sam skontala da je ona platila...a kaj,plavo je plavo...

Ništa,dršte mi fige i pusa svima...

Osobito mom anđelu cerek koji sada radi,šmrc...

- 18:33 - Angel Pray... (18) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.